Klient nie posiada strategii? Stwórzmy ją! OK, po pierwsze – przygotowanie obszernej strategii marketingowej do duże nakłady czasowe i… finansowe. Małe i średnie marki nie zawsze mają takie zasoby. Ja wiem, wiem – można powiedzieć, że to zamknięte koło. Marka nie ma przygotowanej spójnej strategii. Działania są mniej efektywne → Biznes mniej zarabia. Klient nie ma środków na przygotowanie spójnej strategii. Ostatecznie marka nie posiada spójnej strategii… I tak w koło Macieju. Ale odłóżmy na bok te dywagacje i skupmy się na konkretach. Jak możemy pomóc marce
TU I TERAZ?
POLECAMY
SWOT
Metoda znana jak świat (no OK, może nie jak świat, ale swoje lata już ma), a jednak niewykorzystywana przez wiele marek. Ta prosta technika analityczna pomoże Ci spojrzeć na markę i ocenić jej mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia – S (Strengths), W (Weaknesses), O (Opportunities), T (Threats). Realizując działania w internecie, nie zamykaj się jedynie na online. Post...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!