Dział: Strategie w social mediach

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

5 naukowo udowodnionych trików, które zwiększą konwersję Twoich postów

Wświecie mediów społecznościowych, gdzie walka o 30 sekund uwagi konsumenta jest ogromna (30 s, bo tyle może zająć skuteczna sprzedażowo rolka z mocnym hookiem i CTA), a absolwenci polonistyki, którzy raptem dwie dekady temu zaczytywali się w wyrafinowanych stylistycznie 5-kilowych podręcznikach przedwojennych teoretyków, dziś sapią z irytacją na widok przydługiego wpisu, bez dających oku wytchnienie śródtytułów i fotek – skuteczna komunikacja jest dla marketera na wagę złota.

Czytaj więcej

Elementy, które powinny się znaleźć w Twojej strategii marketingowej w 2025 r.

Social media to już od dawna coś więcej niż tylko miejsce do publikowania
prostych postów i zdjęć. Stały się krytycznym zasobem dla marek, w którym firmy mogą budować lub tracić lojalność konsumentów. Wraz z rozwojem kanałów, formatów i narzędzi coraz bardziej rosną oczekiwania klientów. Przede wszystkim oczekiwania te dotyczą większej autentyczności i personalizacji doświadczeń, jakie oferują marki. Mimo że niektóre zmiany w zachowaniach klientów są subtelne, zauważenie ich może przyczynić się do lepszej efektywności zespołów marketingowych oraz wyprzedzenia konkurencji. Spójrz na 
listę sześciu najważniejszych trendów, które powinny znaleźć się w komunikacji marketingowej na 2025 r. 

Czytaj więcej

Trzy skuteczne strategie sprzedażowe w social mediach

Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez mediów społecznościowych. Choć niektórzy od lat wieszczą koniec Facebooka czy spadek znaczenia innych platform, nic nie wskazuje, by miało się to faktycznie wydarzyć w najbliższym czasie. Wręcz przeciwnie – social media wciąż rosną w siłę 
i stanowią kluczowy element działań marketingowo-sprzedażowych dla firm 
z sektora B2B, B2C, usługowych oraz produktowych. Dzięki nim mamy nie tylko szeroki dostęp do zaangażowanej publiczności, ale też ogrom możliwości, by precyzyjnie docierać do wybranych grup odbiorców, budować z nimi relację i efektywnie sprzedawać.

Czytaj więcej

Powrót do offline, hiperpersonalizacja i relacja z AI – co czeka marki w 2025 roku

Szykuje się kilka marketingowych niespodzianek. Bycie offline wraca do łask, rozrywka przyciąga uwagę, a konsumenci szukają hiperpersonalizacji w produktach. Relacja ze sztuczną inteligencją? Cóż, jest… jeszcze bardziej skomplikowana niż rok temu. Branża zmienia się w zawrotnym tempie, a kluczem do sukcesu jest umiejętność wczucia się w potrzeby odbiorców i szybkie reagowanie na trendy. A jakie będą trendy na rok 2025 w marketingu? Jak możesz je wykorzystać?

Czytaj więcej

5 niestandardowych strategii prezentacji produktu wartych przetestowania

Wyobraź sobie, że stoisz w kawiarni. Barista podaje Ci papierowy kubek z kawą. Smak? Poprawny, nic wyjątkowego. Następnego dnia wracasz do tej samej kawiarni, ale tym razem zostajesz zaproszony do stolika, a barista podaje Ci dokładnie tę samą kawę, ale w eleganckiej, porcelanowej filiżance, z delikatną pianką na wierzchu i odrobiną startej czekolady. Smakuje inaczej, prawda? 

Czytaj więcej

Dwie strony tego samego medalu. Autentyczność i AI w social mediach

Na przełomie każdego roku trafiają do nas dziesiątki zestawień i przewidywań dotyczących trendów w marketingu, czy bardziej szczegółowo, w social mediach. W roku 2025 dominują (zresztą kolejny rok z rzędu) sztuczna inteligencja (AI) i autentyczność komunikacji. To dwa pozornie sprzeczne trendy. Czy da się je pogodzić i jak to zrobić?

Czytaj więcej

Ogrzewanie leada, a nie odgrzewanie kotleta. Jak zamienić obserwatora w klienta?

Czy wiesz, że klient B2B podejmuje decyzje zakupowe po średnio 27 punktach styku z marką? Mówią o tym m.in. badania Forrestera, a liczba punktów styku z roku na rok się zwiększa. Wzrasta konkurencja, więc zwiększać musi się także aktywność marek, które chcą być widoczne i chcą być pierwszym wyborem klientów. 

Czytaj więcej

Budowanie społeczności jako fundament strategii

Współczesny biznes coraz bardziej opiera się na bliskości z klientami, a same transakcje przestają być jedynym celem strategii marketingowej. W świecie pełnym możliwości, gdzie klienci mogą wybierać spośród setek produktów,najważniejszą walutą staje się autentyczność i umiejętność nawiązywania relacji. Dlatego właśnie budowanie społeczności wokół marki stało się jednym z kluczowych elementów współczesnych strategii biznesowych.

Czytaj więcej

Działania na TikToku – co, jeśli nie trendy?

Do niedawna TikTok wielu osobom kojarzył się wyłącznie z dołączaniem do trendów – zarówno przez prywatnych użytkowników, jak i marki. Sytuacja ta jednak cały czas się zmienia. Trendy nadal są wielką siłą tej aplikacji, ale czy największą? Jakie działania prowadzą marki, jeśli nie chcą wykorzystywać w swojej komunikacji smutnego chomiczka, a ich pracownicy nie są zwolennikami tańczenia do najnowszych piosenek przed kamerą?

Czytaj więcej

Firma na LINKEDIN W 2024–2025. Budowa strategii i wybór taktyk

LinkedIn jest nieodzownym narzędziem w świecie biznesu, a jego znaczenie z roku na rok tylko rośnie. Platforma ta, z ponad miliardem użytkowników na całym świecie, jest nie tylko miejscem do nawiązywania kontaktów zawodowych czy rekrutacji, ale przede wszystkim przestrzenią, w której firmy mogą budować swój wizerunek, wzmacniać relacje z klientami oraz generować wartościowe leady. W jaki sposób? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

Czytaj więcej

Komentarze do kosza, czyli moderacja AI na profilu Facebooka drużyny koszykarskiej (case study) oraz inne możliwości wykorzystania AI w social mediach

Werze cyfrowej, gdzie media społecznościowe stały się areną wymiany myśli, emocji i opinii, zarządzanie komunikacją online staje się coraz większym wyzwaniem. Szczególnie widoczne jest to w świecie sportu, gdzie pasja kibiców często przekłada się na intensywne interakcje w sieci. OPTeam Resovia Rzeszów, pierwszoligowa drużyna koszykówki, stanęła przed takim właśnie wyzwaniem. Jak okiełznać lawiny komentarzy, utrzymać pozytywną atmosferę i jednocześnie zwiększyć zaangażowanie fanów? Odpowiedzią okazała się sztuczna inteligencja (AI), która wkroczyła na parkiet social mediów, rewolucjonizując sposób, w jaki kluby sportowe mogą zarządzać swoją obecnością online.

Czytaj więcej

Strategia vs. taktyka w social mediach – kluczowe różnice i znaczenie

Strategia w mediach społecznościowych? To ogromna szansa dla firm, ale też wyzwanie. Mimo że 97% marketerów wykorzystuje media społecznościowe w swojej pracy, wiele przedsiębiorstw wciąż działa w tej przestrzeni chaotycznie, skupiając się na doraźnych działaniach zamiast na długofalowym planie.

Czytaj więcej