Dział: Strategie w social mediach

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Budowanie trwałych relacji z klientem w 2024 r.: indywidualność, autentyczność i nowoczesność

Wdzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest zaciekła, a klienci są coraz bardziej świadomi swoich wyborów, budowanie trwałych relacji z nimi staje się nie tylko sztuką, ale i kluczowym elementem strategii sukcesu. W roku 2024, w erze cyfrowej transformacji, koncepcja obsługi klienta przechodzi rewolucyjne zmiany, wymagając od przedsiębiorstw nie tylko adaptacji do nowych trendów, ale również aktywnego kształtowania innowacyjnych strategii relacyjnych.

Czytaj więcej

Wysokie stanowiska nie mają płci

Wiele pytań krąży w mojej głowie, bo choć w teorii możemy obserwować pozytywne zmiany na rynku pracy i przywództwo staje się coraz bardziej świadome, a rola kobiet uznana, w naturalny sposób za równie ważną, to statystyki i badania wskazują jednak na jej spadek, a według Global Gender Gap Report 2023 osiągnięcie parytetu płci w gospodarce zajmie 169 lat. Często w dyskusjach słyszę, że nie możemy przejmować się globalnymi wynikami, po- nieważ w naszym kraju jest coraz lepiej, ale kiedy pojawiam się w organizacjach prowadzonych w mniejszym mieście lub nawet w klubach biznesowych, zderzenie z rzeczywistością odbiera mi optymizm. Jestem jednak w pełni przekonana, że jedyną drogą do zmian jest edukacja, wielopoziomowa i wieloobszarowa, za którą każdy z nas jest odpowiedzialny.

Czytaj więcej

Zdjęcia wizerunkowe jako element brandingu

Jak ugryźć temat wizerunku marki i się nie zadławić? Szczególnie wtedy, gdy jesteś przedsiębiorcą prowadzącym małą firmę lub osobą, która dopiero myśli o jej założeniu. W tym artykule zdradzę kilka sposobów na to, jak budować pozytywne relacje z klientami w zgodzie ze sobą, jednocześnie dbając o atrakcyjność marki dla odbiorców.

Czytaj więcej

Business advocacy, czyli angażowanie pracowników w rozwijanie biznesu w mediach społecznościowych

Choć media społecznościowe są przepełnione treściami korporacyjnymi, wciąż to aktywność ludzi, a nie firm zyskuje znacznie więcej uwagi, reakcji i komentarzy. Jak zwiększyć atrakcyjność treści firmowych, a w ślad za nią sprzedaż i napływ talentów? Pomówmy o business advocacy.

Czytaj więcej

Znaczenie wyszukiwarek w sprzedaży internetowej

Z dr. hab. Tymoteuszem Doligalskim, prof. SGH, rozmawia Janusz Mincewicz.

Czytaj więcej

Google Analitics 4 i BigQuery – co musisz wiedzieć?

GA4 umożliwia też bezpłatny eksport surowych danych do BigQuery – dotychczas dostępny tylko dla użytkowników płatnej wersji Analytics. Analitycy posiadający doświadczenie w zakresie relacyjnych baz danych i znający SQL (język zapytań bazodanowych) przywitali tę zmianę z entuzjazmem. Koniec z ograniczeniami interfejsu Analytics, koniec z próbkowaniem i agregowaniem danych. Nie zamierzam tego entuzjazmu studzić, ale w pewnej części tego, co widzimy, w GA4 nie będzie się dało odtworzyć z danych surowych. Co więcej, niektóre raporty będą wymagały tworzenia złożonych zapytań, bo w danych surowych nie wszystko jest dostępne na wyciągnięcie ręki. 

Czytaj więcej

Jak wykorzystać analizę danych z Google Search Console do skutecznej optymalizacji SEO w sprzedaży online?

Optymalizacja SEO jest kluczowym elementem strategii marketingowej dla sprzedaży online. Wykorzystanie analizy danych z Google Search Console może znacząco przyczynić się do poprawy widoczności witryny w wynikach wyszukiwania i zwiększenia konwersji. 

Czytaj więcej

Od krytyki do lojalności klienta: Jak przekształcać negatywne komentarze w pozytywną relację

Obecnie opinie klientów stanowią fundament sukcesu biznesu. Negatywne komentarze mogą być początkiem końca, ale także szansą na przekształcenie krytyki w lojalność klienta oraz wzrost rozpoznawalności marki. W tym artykule zgłębimy strategie i przykłady, które pomogą Ci wykorzystać potencjał negatywnych opinii do budowania trwałych relacji z klientami.

Czytaj więcej

Timelapse, motionlapse i hyperlapse – czyli mocniej, szybciej, więcej!

Wpoprzednim wydaniu „Social Media Managera” pisałem o gifach, w kontekście ich podobieństwa do wideo. Gdybym miał dalej wskazywać na genealogiczne pokrewieństwa formatów wideo, to w stosunku do gifa, timelepse byłby bogatym wujkiem z Ameryki.

Czytaj więcej

Nie tym tonem! Zadbaj o tone of voice w social mediach

Co sprawia, że marka staje się love brandem w social mediach? Świetne kreacje, niebanalne copy, częste interakcje z użytkownikami. Owszem! Ale jest jeszcze „to coś”, dzięki czemu z marką po prostu dobrze się obcuje. Tym magicznym składnikiem jest ton komunikacji. Sprawdź, w jaki sposób go odkryć i skutecznie stosować w social mediach.

Czytaj więcej

Do ministrategii jeden krok, czyli jak rozpocząć współpracę w social mediach z małymi i średnimi firmami

Widealnym świecie każda marka posiadałaby swoją strategię marketingową – jasno określone zasady działania, postawione cele i drogę do ich osiągnięcia. Pracując jednak od lat w branży, wiem, że nie każda firma zgłaszająca się po pomoc do agencji marketingu online taką strategię posiada. Szczególnie tyczy się to małych i średnich przedsiębiorstw (chociaż, między nami social media managerami – duże koncerny też potrafią takich nie mieć [Sic!]). Czy da się jednak bez takiej świętej księgi marketingowej marki prowadzić skuteczne działania w internecie? Postaram się odpowiedzieć na to pytanie.

Czytaj więcej

Kampanie na pozyskiwanie kontaktów od A do Z

Kampanie na „Pozyskiwanie kontaktów” mają tyle samo zwolenników co przeciwników. Kontrowersje budzi m.in. legalność pozyskiwania danych kontaktowych. Specjaliści dyskutują na temat skuteczności tego typu kampanii. A ja powiem tak – formularz to tylko narzędzie – to, jak go wykorzystasz, zależy również od innych czynników.

Czytaj więcej