Prawdopodobnie nie tylko sama kawa wyda Ci się lepsza, ale również poprawi się Twoje doświadczenie całej marki kawiarni. To nic innego jak ramowanie, czyli z angielskiego framing: jeden z konceptów ekonomii behawioralnej, mówiący o tym, że to, jak coś zaprezentujesz, jest znaczenie ważniejsze od tego, co prezentujesz. Porozmawiajmy więc o komunikacie sprzedażowym, czyli „ramie”, w jaką wkładasz produkty i usługi online. Oto pięć niestandardowych strategii prezentacji produktu.
1. Zaprezentuj swój produkt jako prezent
Gdy wybierałeś się do znajomych na imprezę, czy przeszło Ci przez myśl, by zamiast butelki wina, kupić im w prezencie tran i olej? Nie jest to chyba popularny pomysł. A jednak takie zestawy prezentowe promuje marka Olini.
Marka atrakcyjnie ramuje w ten sposób swoją ofertę, grupując produkty w zestawy: na odporność, dla dzieci, dla kobiet, dla mam, dla nauczycieli, dla babci i dziadka. W ten sposób przenosi je z kategorii produktów pożytecznych (zdrowych, wzmacniających odporność) do kategorii produktów ładnych, mogących stać się atrakcyjnym podarunkiem. Wśród ich komunikatów pojawia się również efekt aureoli, czyli powiązanie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!