Te poniżej omówione trzy sprawdzone i przyszłościowe strategie sprzedażowe pozwolą Ci w pełni wykorzystać potencjał social mediów w 2025 r. Choć każda z nich opiera się na nieco innych założeniach i etapach ścieżki klienta, łączy je jeden wspólny mianownik: konsekwentne budowanie świadomości, zaufania oraz wartości dla Twoich odbiorców – od pierwszego kontaktu aż po finalizację transakcji. Poznaj więc webinary i autowebinary, lejki marketingowe tworzone wokół bezpłatnych treści oraz kampanie okienkowe, które razem mogą zapewnić Ci przewagę konkurencyjną w coraz bardziej złożonym świecie sprzedaży online.
Webinary i autowebinary jako potężne narzędzie edukacyjne i sprzedażowe
Webinary i autowebinary (czyli nagrane wcześniej, w pełni zautomatyzowane materiały wideo) to jedna z najbardziej angażujących form kontaktu z potencjalnymi klientami. Co więcej, doskonale sprawdzają się w social mediach, gdzie łatwo o przyciągnięcie uwagi za pomocą ciekawej zapowiedzi, reklamy czy transmisji na żywo.
Istotność odpowiedniego tematu i wartości merytorycznej
Kluczową sprawą przy przygotowaniu webinaru (lub autowebinaru) jest wybór tematu atrakcyjnego dla konkretnej grupy docelowej. Zastanów się, co interesuje Twoich klientów i jakie problemy możesz dla nich rozwiązać. Webinary muszą wnieść realną wartość – pomóc uczestnikom w zrozumie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!