Jeśli przeczytałeś/aś do końca powyższe zdanie, zamiast prześlizgnąć się przez wyboldowane śródtytuły, to jesteś w 1% śmietanki intelektualnej tego kraju (statystyka absolutnie nieprawdziwa, ale i tak należą Ci się gratulacje). Zdanie owo mogłabym nazwać Proustowskim, ale za bardzo szanuję Prousta (jestem jedną z tych sapiących absolwentek polonistyki), więc skupmy się już na tej dobrze konwertującej komunikacji. Oto pięć udowodnionych wieloma badaniami behawioralnymi myków na podwyższenie skuteczności każdej komunikacji w socialach, bazującej na świętej zasadzie ekonomii behawioralnej, że to, jak coś powiesz, jest ważniejsze od tego, co mówisz.
1. Zamień „wy” na „ty”
Twój obserwator nie przegląda Twoich postów, siedząc na sali z innymi followersami. Choć zwracanie się do wszystkich odbiorców jako grupy może wydawać Ci się naturalne, badania behawioralne pokazują, że jest to błędne podejście. Zamiast: „Jeśli spodobał Wam się ten post, dajcie znać w k...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!