Działania na TikToku – co, jeśli nie trendy?

Strategie w social mediach

Do niedawna TikTok wielu osobom kojarzył się wyłącznie z dołączaniem do trendów – zarówno przez prywatnych użytkowników, jak i marki. Sytuacja ta jednak cały czas się zmienia. Trendy nadal są wielką siłą tej aplikacji, ale czy największą? Jakie działania prowadzą marki, jeśli nie chcą wykorzystywać w swojej komunikacji smutnego chomiczka, a ich pracownicy nie są zwolennikami tańczenia do najnowszych piosenek przed kamerą?

Opowiedz swoją historię!

Story time to format, który ciągle rośnie w siłę na TikToku. Użytkownicy angażują się w historie opowiadane na platformie. Twórcy często dzielą je nawet na kilka części, a każda z nich zyskuje spore zaangażowanie. Działania twórców aplikacji pokazują nam, że kładą oni nacisk na dłuższe treści. Na samym początku istnienia platformy możliwa była publikacja maksymalnie 15-sekundowych materiałów, a teraz czas ten został wydłużony aż do 10 minut. TikTok ułatwił też poruszanie się użytkowników pomiędzy poszczególnymi częściami historii lub filmami o podobnej tematyce. Funkcja „listy odtwarzania” pozwala na tworzenie folderów, w których znajdują się filmy z tej samej serii lub w danym temacie. Funkcjonalność ta jest jednak dostępna jedynie dla profili mających powyżej 10 tysięcy obserwujących.

Spraw, aby widz poczuł się

...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy