W tak dynamicznym i pełnym wyzwań środowisku jedno pytanie staje się kluczowe: Jak wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć odpowiednich klientów? Czy wystarczy zamieścić w mediach społecznościowych zdjęcia przed i po, pokazać swoją codzienną pracę, czy może lepiej skupić się na promocjach i konkursach? A może to, co przyciąga klientów, to chwilowy trend, viralowy filmik czy śmieszna rolka? W dobie scrollowania i zaledwie sekundowego przyciągania uwagi, usługodawcy prześcigają się w pomysłach na zatrzymanie wzroku odbiorcy na swoim profilu.
Jednak czy to naprawdę działa? Czy zasięgi, lajki i liczba reakcji na postach wystarczą, by Twój kalendarz pękał w szwach od zapisów? Czy Twój idealny klient to ten, który zobaczył zabawniejszą rolkę niż w sąsiednim salonie, czy może ktoś, kto szuka konkretnego rozwiązania swojego problemu? A co, jeśli zamiast walczyć o zasięgi, warto skupić się na zupełnie innej strategii – takiej, która faktycznie przekłada się na długotrwałe relacje z klientem i buduje wizerunek eksperta…
Standardowa strategia w social mediach branży beauty
Typowe podejście do promocji usług beauty w mediach społecznościowych zazwyczaj opiera się na kilku kluczowych elementach. Najczęściej spotykane posty pokazują, co robimy, jak to robimy, oraz prezentują efekty przed i po. Wiele salonów w swoich działaniach marketingowych stawia na promocje, konkursy, a także wykorzystuje to, co aktualnie jest na topie, jeśli chodzi o trendy...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!