Dział: E-commerce w social mediach

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Czy skalowanie sprzedaży dzięki aplikacji mobilnej będzie kluczowym kierunkiem w roku 2025? Tak, zwłaszcza dla mniejszych firm e-commerce

Aplikacje mobilne stały się dla marek jednym z kluczowych narzędzi sprzedaży na rynku e-commerce. Z badań wynika, że aż 95% największych graczy w branży handlu online zainwestowało w rozwój rozwiązań mobilnych, a 74% z nich deklaruje, że inwestycje te przynoszą znaczący zwrot poniesionych nakładów (ROI). Liderzy e-commerce postrzegają aplikacje jako efektywne narzędzie do budowania przewagi konkurencyjnej, poprawy konwersji oraz oferowania klientom dopasowanych, spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Duże firmy działające w obszarze handlu internetowego posiadają wysokie budżety na skalowanie i utrzymywanie mobilnych narzędzi sprzedaży, a co z mniejszymi, które nie mają takiej możliwości?

Czytaj więcej

Ty sprzedajesz czy algorytm sprzedaje za Ciebie?

Wświecie, gdzie technologia i social media dyktują trendy, wiele osób zastanawia się, jaką rolę w sprzedaży odgrywają algorytmy. Czy to one są kluczem do sukcesu, czy może jedynie narzędziem wspierającym? W końcu łatwo ulec pokusie, by oddać kontrolę w ręce technologii i liczyć, że liczby „same się zrobią”. Wystarczy przecież „zrobić zasięgi”, prawda? Ale czy na pewno?

Czytaj więcej

Shoppable i rich content w e-commerce: Jak tworzyć treści oraz wideo, które sprzedają

E-commerce nie zwalnia tempa, a kluczem do obiektywnego sukcesu sklepów internetowych jest m.in. tworzenie atrakcyjnego contentu, który nie tylko przyciąga uwagę, inspiruje i edukuje, ale też zachęca do zakupów i kreuje pozycję marki. W roku 2024 niemal wszyscy polscy internauci zrobili co najmniej jeden zakup online, 87% z nich robi to regularnie, a aż 50% przyznaje, że wiedzę na temat produktów zdobywa dzięki contentowi1. Zakupy internetowe stały się integralną częścią lifestyle’u każdego Polaka. Dodatkowo rośnie popularność zjawisk takich jak recommerce, czyli sprzedaż i kupno używanych produktów, a także oczekiwania klientów względem szybszych dostaw. Coraz więcej osób korzysta również z płatności odroczonych, co wyraźnie wpływa na rozwój e-commerce w Polsce. Nie muszę nikogo przekonywać, że w świecie, gdzie użytkownicy mają ogromny wybór produktów i bazę różnorodnych informacji na wyciągnięcie ręki, unikalne, angażujące treści oraz wiarygodne, a zarazem jakościowe materiały wideo, to absolutny must-have. 

Czytaj więcej

5 trendów, które marki muszą wziąć pod uwagę, tworząc skuteczną komunikację dla konsumentów w 2025 r.

Nie będzie z pewnością dla nikogo zaskoczeniem, że kolejny rok z rzędu główne trendy, które kształtują naszą rzeczywistość – a tym samym mają wpływ na komunikację marek – pozostają ściśle związane ze sztuczną inteligencją, nowymi technologiami oraz dynamiczną rewolucją, której jesteśmy świadkami. 

Czytaj więcej

Czy warto zainwestować we własną stronę WWW, czy lepiej działać tylko w social mediach?

Wyobraź sobie, że budujesz swój dom. Masz dwie opcje: postawić solidny fundament, na którym wzniesiesz trwałą konstrukcję, albo zdecydować się na wynajem mieszkania w popularnym apartamentowcu. Pierwsze rozwiązanie wymaga czasu, wysiłku i inwestycji, ale gwarantuje stabilność i niezależność. Drugie kusi wygodą i szybkością, lecz nie daje pełnej kontroli ani pewności, że któregoś dnia właściciel budynku nie zmieni zasad gry. Podobna decyzja stoi przed każdym przedsiębiorcą: czy postawić na własną stronę internetową, czy skupić się wyłącznie na działaniach w social mediach?

Czytaj więcej

Czego pragną konsumenci w e-commerce i jak to wszystko sfinansować?

Sprzedaż internetowa to wciąż jeden z tych tematów, które rozgrzewają nas do czerwoności. Nie chodzi tylko o ciągłe zmiany i potrzebę dopasowania się do nich, ale również o tempo wzrostu tego sektora oraz jego prognozowaną wartość. W tym artykule postaram się wyjaśnić, jak zadbać o swój kawałek biznesowego tortu i nie znaleźć się na końcu stawki w pościgu za zyskiem.

Czytaj więcej

Jak skutecznie promować swoje usługi beauty w social mediach

Wbranży beauty wszystko kręci się wokół jednego celu – poprawy wyglądu i samopoczucia klienta. Niezależnie od tego, czy mówimy o stylizacji paznokci, brwi i rzęs, czy o bardziej inwazyjnych zabiegach medycyny estetycznej, każda z tych usług dąży do podniesienia jakości życia osób, które z nich korzystają. Rynek beauty nie tylko stale się rozwija, ale wręcz eksploduje. Co roku przybywa nowych salonów, a konkurencja rośnie – nawet w małych miejscowościach coraz częściej można znaleźć kilka salonów piękności w jednym miejscu.

Czytaj więcej

Social commerce. Jak zmaksymalizować sprzedaż bez opuszczania platformy społecznościowej?

Social commerce to jedno z najgorętszych zagadnień w digital marketingu, łączące media społecznościowe z handlem elektronicznym. W dobie, gdy użytkownicy pragną wygody, a czas spędzany na platformach, takich jak Instagram, Facebook czy TikTok, nieustannie rośnie, możliwość zakupu bez opuszczania aplikacji staje się prawdziwą rewolucją. Branże, takie jak moda i kosmetyki, od lat eksperymentują z social commerce, oferując użytkownikom bezpośrednie zakupy w miejscach, które już znają i lubią. Co sprawia, że social commerce tak skutecznie przyciąga klientów? Czy rzeczywiście wygoda i natychmiastowość staną się decydującymi czynnikami w rozwoju sprzedaży online? Przedstawiamy, jak zmaksymalizować sprzedaż dzięki social commerce oraz co przyciąga użytkowników do zakupów bezpośrednich.

Czytaj więcej

Automatyzacja procesów sprzedażowych, personalizacja ofert, analiza danych klientów

Współczesne firmy stoją przed wyzwaniem nieustannego dostosowywania się do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów. Aby sprostać tym wymaganiom, coraz częściej sięgają po zaawansowane technologie, takie jak automatyzacja procesów sprzedażowych, personalizacja ofert oraz analiza danych klientów. Te narzędzia nie tylko ułatwiają codzienną pracę działów sprzedaży, ale również otwierają nowe możliwości w budowaniu lojalności klientów i zwiększaniu zysków. Jakie konkretne korzyści mogą przynieść firmom te rozwiązania? Czy w erze cyfrowej możliwe jest jeszcze osiągnięcie sukcesu bez ich wdrożenia?

Czytaj więcej

8 skutecznych technik na wykorzystanie AI przy tworzeniu strony WWW

Sztuczna inteligencja (AI) przekształca krajobraz tworzenia stron internetowych, wprowadzając innowacyjne narzędzia i technologie, które znacznie ułatwiają i przyspieszają proces projektowania oraz zarządzania stronami. Jako ekspertka od WordPressa, dawno już zauważyłam wiele korzyści wynikających z wykorzystania AI do przyspieszenia niektórych czynności. Przetestowałam wiele różnych opcji i funkcji. Wybrałam osiem najważniejszych z nich, które według mnie są warte uwagi.

Czytaj więcej

Cały ten UX – o marketingu, doświadczeniach użytkowników i procesie projektowania

Idealny poranek: weekend, kubek ciepłej kawy i… dla większości z nas leniwe scrollowanie ulubionych stron internetowych. Co z tej porannej „prasówki” zostanie w naszej pamięci? Czy istnieją sprawdzone elementy, które przykuwają uwagę użytkowników lub przeciwnie – pozwalają im z łatwością i właściwie niezauważenie przechodzić z jednego miejsca strony w inne bez konieczności mozolnego poszukiwania żądanej informacji?

Czytaj więcej

UX i PPC. Czyli dlaczego landing ma ogromne znaczenie?

Wdzisiejszym zatłoczonym cyfrowym świecie, reklama typu PPC (pay-per-click, czyli najprościej rzecz ujmując „płatność za klik”) jest nieodłącznym sposobem na zwiększenie widoczności swojej marki, produktu czy usługi. Jednak nawet najbardziej przemyślana i skutecznie targetowana kampania PPC może nie przynieść oczekiwanych rezultatów, jeżeli zaniedbana zostanie kluczowa i ostatnia część układanki – landing page. To właśnie na nią trafiają ostatecznie użytkownicy, kierowani przez reklamy – i to ona jest najbardziej kluczowa.

Czytaj więcej