JAK ZOSTAĆ SKUTECZNYM BUZZ MARKETEREM?

Strategie w social mediach

Wielu konsumentów próbuje unikać reklamy i stanowczo deklaruje, że na ich decyzje o zakupie produktu lub zamówieniu usługi mieli wpływ tylko i wyłącznie oni sami. Z drugiej strony te same osoby coraz częściej pytają innych konsumentów o zdanie na temat wybranej marki lub produktu. Poszukują opinii, która pomoże im w podjęciu decyzji i dokonaniu właściwego wyboru. W tym miejscu pojawia się on, skuteczny buzz marketer, który wie, jak zwrócić uwagę potencjalnego klienta.

W buzz marketingu generalnie chodzi o to, aby dużo i dobrze mówiono o danej marce i tym, co ma ona do zaoferowania innym. Zakładam, że lubisz znać zdanie innych na dany temat. Nierzadko tym zdaniem się kierujesz. Zwłaszcza w przypadku podejmowania decyzji zakupowej. Siła rekomendacji jest bardzo duża. I jak można przewidywać, będzie dalej zyskiwać na znaczeniu. Zatem warto wykorzystać to zjawisko i przekuć na własną korzyść. Jak to zrobić? Zobaczcie sami!

POLECAMY

Jak budować relacje z odbiorcami? 

Pamiętaj, celem buzz marketingu jest wzbudzenie zainteresowania daną marką, usługą, produktem. Po prostu wykreowanie szumu wokół tych obszarów. Pozytywnego i… naturalnego. Naturalność prowadzonej komunikacji jest bowiem fundamentem tego rodzaju działań reklamowych. Może przybierać formę jawną, jaką praktykują influencerzy, którzy wykorzystują swoją pozycję i popularność do r...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy