Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj nasz artykuł: "Praktyczne sposoby pomiaru skuteczności kampanii marketingowej – typowe rodzaje badań"
Czym są reklamy kontaktowe na Facebooku?
Kampanie z celem „Pozyskiwanie kontaktów” umożliwiają zdobycie danych bezpośrednio z Facebooka, dzięki wbudowanemu formularzowi błyskawicznemu. Z jego pomocą zgromadzisz takie informacje kontaktowe, jak: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, data urodzenia, a nawet więcej. Możesz również uzyskać informacje, korzystając z funkcji niestandardowych pytań. Reklamy kontaktowe to świetny sposób na znalezienie potencjalnych klientów (potencjalnych, bo samo wysłanie zapytania nie równa się sprzedaży), zbudowania bazy mailingowej, pozyskania chętnych do wzięcia udziału w wydarzeniu czy skorzystania z rabatu. Dzięki temu typowi kampanii zbadasz preferencje zakupowe użytkowników.
W jakich branżach sprawdza się ten typ kampanii?
Sprawdza się on, jeśli prowadzisz biznes, który opiera się na pozyskiwaniu danych kontaktowych, tworzysz bazy mailingowe, sprzedajesz nieruchomości, rozwiązania indywidualne....
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!