Kampanie na pozyskiwanie kontaktów od A do Z

Strategie w social mediach

Kampanie na „Pozyskiwanie kontaktów” mają tyle samo zwolenników co przeciwników. Kontrowersje budzi m.in. legalność pozyskiwania danych kontaktowych. Specjaliści dyskutują na temat skuteczności tego typu kampanii. A ja powiem tak – formularz to tylko narzędzie – to, jak go wykorzystasz, zależy również od innych czynników.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj nasz artykuł: "Praktyczne sposoby pomiaru skuteczności kampanii marketingowej – typowe rodzaje badań"

POLECAMY

Czym są reklamy kontaktowe na Facebooku?

Kampanie z celem „Pozyskiwanie kontaktów” umożliwiają zdobycie danych bezpośrednio z Facebooka, dzięki wbudowanemu formularzowi błyskawicznemu. Z jego pomocą zgromadzisz takie informacje kontaktowe, jak: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, data urodzenia, a nawet więcej. Możesz również uzyskać informacje, korzystając z funkcji niestandardowych pytań. Reklamy kontaktowe to świetny sposób na znalezienie potencjalnych klientów (potencjalnych, bo samo wysłanie zapytania nie równa się sprzedaży), zbudowania bazy mailingowej, pozyskania chętnych do wzięcia udziału w wydarzeniu czy skorzystania z rabatu. Dzięki temu typowi kampanii zbadasz preferencje zakupowe użytkowników. 

W jakich branżach sprawdza się ten typ kampanii?

Sprawdza się on, jeśli prowadzisz biznes, który opiera się na pozyskiwaniu danych kontaktowych, tworzysz bazy mailingowe, sprzedajesz nieruchomości, rozwiązania in...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy