Flashscore: Mario, EURO 2024 jest tuż za rogiem. Jako Niemiec z pewnością już od jakiegoś czasu nie możesz się doczekać tego ważnego wydarzenia w swoim kraju. Pomimo całego profesjonalizmu wymaganego od eksperta ds. danych, jakie masz oczekiwania i jakie emocje już odczuwasz?
Mario Leo: Nie mogę się doczekać. Być organizatorem i mieć tak duży turniej we własnym kraju to coś wyjątkowego. Niemcy są bardzo dobrzy w organizowaniu dużych imprez. To będzie wielkie wydarzenie z pełnymi arenami i wspaniałymi widowiskami sportowymi. Szczerze mówiąc, w niektóre dni już mam gęsią skórkę, gdy myślę o meczu otwarcia. Wielkie oczekiwania.
Flashcore: Wliczając UEFA, DFB i Austriacki Związek Piłki Nożnej, obsługujesz trzy organizacje zaangażowane w EURO. Z jakimi prośbami zwracają się do Ciebie i Twojego zespołu przed, w trakcie i po tym ważnym wydarzeniu?
Mario Leo: Jesteśmy bardzo zaangażowani w planowanie przed turniejem. Analizujemy, jakie treści i formaty są obecnie dostępne w mediach społecznościowych oraz czego oczekuje grupa docelowa. Wspieramy również procesy dnia meczowego w UEFA i DFB. Przykładowo, sprawdzamy rasistowskie posty na Facebooku i Instagramie, abyśmy mogli działać oraz reagować bezpiecznie i celowo w komunikacji kryzysowej. Następnie analizujemy sytuację. Na przykład, jaki wpływ miało zaskakujące zwycięstwo Austrii nad Francją? Związki chcą ocenić wartości marketingowe i sponsorskie, aby wyciągnąć wnioski na kolejne mecze i turnieje oraz aby móc wprowadzić wszelkie niezbędne zmiany w swoich wynikach medialnych.
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!