Dział: Temat numeru

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Sprzedaż relacyjna – czy to wymiana trzech zdań na LinkedIn? Jak budować sprzedaż opartą na relacjach?

Dostajesz zaproszenie na LinkedIn od kogoś, kto wydaje się ciekawym kontaktem, przyjmujesz zaproszenie i niecałe 5 minut później otrzymujesz ofertę. W zasadzie to może jest forma, w której przynajmniej jesteś w jasnej sytuacji, bo może być też tak, że dostaniesz wiadomość pochwalną w kontekście Twojego ostatniego posta, a dopiero później strzał ofertą między oczy. Dla osób, które mierzą tylko skuteczność – 10% to poziom reakcji, który jest satysfakcjonujący, i nie zwracają uwagi na to, jak to wpływa na postrzeganie ich osobiście. Mnie chyba nic bardziej nie irytuje, niż kiedy próbuję się grzecznie zaangażować w rozmowę, bo to taki standard platformy, po czym okazuje się, że biorę udział w procesie sprzedaży, którym nie jestem zainteresowana, i – co więcej – nie jest jego odbiorcą.

Czytaj więcej

Od czego zacząć budowanie społeczności?

Werze cyfrowej, gdzie granice przestrzeni fizycznej się zacierają, a dostęp do informacji i możliwości komunikacyjnych staje się coraz bardziej nieograniczony, świat online kształtuje nową rzeczywistość. To dynamiczne środowisko stwarza nieskończone możliwości, zwłaszcza dla przedsiębiorców, freelancerów czy marek osobistych. Biznes online i społeczności internetowe stanowią kluczowy fundament tej nowej ery, gdzie interakcje, wymiana pomysłów i wspólna działalność przenoszą się do wirtualnej rzeczywistości. Społeczności online stają się kluczowym elementem interakcji, wymiany informacji i budowania relacji.

Czytaj więcej

Company page na LinkedIn

LinkedIn to portal, który z roku na rok zyskuje na znaczeniu, jeżeli chodzi o obecność marek w social mediach. Szczególnie w przypadku marketingu B2B jest to platforma, której zignorowanie i traktowanie jako „miejsca na wirtualne CV”, może nas drogo kosztować. Liczba użytkowników w Polsce przekroczyła 6,4 mln, więc śmiało można powiedzieć, że nasza konkurencja już tam jest. Tak, nawet jeżeli Twoja branża jest specyficzna.

Czytaj więcej

Networking, marka osobista i co jeszcze? LinkedIn w praktyce

LinkedIn został założony w 2002 r. przez pięciu współzałożycieli, pod prze- wodnictwem Reida Hoffmana. Nie wiemy, czy grupa tworząca wtedy portal spodziewała się, że na zawsze zrewolucjonizuje świat biznesowej sieci kontaktów, ale życie pokazało, że platforma ta przez ponad 20 lat wyrosła na globalne centrum łączące profesjonalistów pragnących rozwijać swoje kariery. Od momentu powstania LinkedIn nieustannie ewoluuje, dostosowując się do zmieniającego się świata biznesu, jednocześnie utrzymując swój pierwotny cel: umożliwienie użytkownikom budowania silnego osobistego brandu zawodowego i nawiązywanie profesjonalnych kontaktów z osobami z całego świata. Ta platforma społecznościowa, obecna w ponad 200 krajach, stała się przy okazji synonimem efektywnego networkingu, gromadząc miliony specjalistów, liderów branżowych oraz aspirujących talentów.

Czytaj więcej

Pinterest – reklamy, które wpływają na wyobraźnię

Tablice to swego rodzaju albumy, dzięki którym użytkownicy mogą tematycznie segregować swoje inspiracje. To, co ich inspiruje i wpływa na wyobraźnie, to tzw. piny - czyli zdjęcia, strony lub wideo dostępne na platformie. Użytkownicy mogą korzystać z pinów umieszczonych w obrębie witryny, wgrywać własne, a także… przypinać zdjęcia z konkretnej strony, jeśli oczywiście deweloper zainstalował na niej odpowiedni widżet. Dlaczego tablice? Bo kojarzą się z wycinkami zbieranymi z gazet, które nastolatki wieszały na ścianach lub korkowych tablicach, marząc o ciuchach prezentowanych w „Bravo” czy „Życiu Gwiazd”. 

Czytaj więcej

Reklama na Pintereście? Odkurzamy legendę!

Wświecie marketingu hasło „Pinterest” przywołuje sentymentalne wspomnienie raczkujących mediów społecznościowych z początków drugiej dekady XXI w. Pinterest jako jeden z pierwszych chciał stanąć do walki o uwagę odbiorców z Facebookiem, co zakończyło się połowicznym sukcesem, bo w 2014 r. pod względem liczby aktywnych użytkowników zajmował drugie miejsce (przed Instagramem czy Twitterem). Dlaczego przez kolejne lata rynek o Pintereście zapomniał? Dlaczego dziś niektórych zdziwi artykuł dotyczący tego portalu?

Czytaj więcej

Model wielkiej piątki, czyli jak wykorzystać osobowość odbiorców w targetowaniu kampanii?

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak w kilku słowach opisałbyś swoją osobowość, jakie cechy Cię definiują i jakim jesteś człowiekiem? Z pewnością tak. Myślenie o tym, jacy jesteśmy i jak postrzegają nas inni, to coś, co robimy niemal instynktownie – w końcu takie samopoznanie pozwala nam dostosować swoje zachowanie w relacjach międzyludzkich. Ale czy myślałeś kiedyś o tym w kontekście… odbiorcy Twojego przekazu marketingowego? Być może pozwoliłoby to lepiej zrozumieć Twoją target grupę i skonstruować komunikat, który skuteczniej do niej trafi?

Czytaj więcej