W erze kanałów społecznościowych i social sellingu jest to niezmiernie ważne i coraz częściej wybór współpracy z daną osobą jest motywowany już nie tylko merytorycznym CV. Pragniemy „czegoś więcej”.
Czym zatem jest to coś, co nas wyróżnia i czego pragną nasi odbiorcy lub pracodawcy?
Szukają „nas”, czyli autentyczności, personalnych historii bazujących na naszym doświadczeniu, szukają po prostu ciekawego człowieka.
Personal branding ma nas w tym wspierać, gdyż jest to proces nieustannego wprowadzania strategii utrwalającej pozytywny wizerunek naszej marki osobistej. Marka osobista natomiast to fundament tej strategii, który po-
winien wypływać z nas i być dobrze osadzony i opracowany. Marką osobistą jest każdy, niezależnie od branży czy stanowiska, natomiast często to właśnie strategia, nazwanie oraz świadomość własnych unikatowych cech wpływa na to, czy skutecznie zaprezentujemy siebie. To, co
według mnie jest obecnie niezmiernie istotne, by budować rozpoznawalne marki, lubię nazywać osobistym personal brandingiem. Jest to podejście...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!