Podsumowanie 2023 r. na polskim Facebooku

Content marketing

Wminionym roku profile czołowych polskich mediów były tymi naj: najbardziej angażujące, najszybciej rosnące i najczęściej postujące. Opuściły podium jedynie w nielicznych kategoriach, jak np. obsługa klienta.

Najbardziej zaskakujący okazał się jednak najlepszy post roku, który został opublikowany na profilu łódzkiego ZOO.

Dwa profile marek z ponaddwumilionową społecznością

Na koniec 2023 r. największym profilem na polskim Facebooku w kategorii marki & media był profil Play z liczbą 2,2 mln fanów. Nieco mniej, bo 2 miliony fanów, udało się zgromadzić także marce Allegro.
Co ciekawe, kolejny rok z rzędu w TOP 10 znalazł się profil Serce i Rozum, choć liczba fanów na profilu spadła o ponad 17 tys. w porównaniu z 2022 r.
Po raz pierwszy wśród 10 największych profili znalazł się z kolei profil TVN24 z liczbą 1,6 mln fanów.

Pięć największych profili osób:
  1. Robert Lewandows...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy