Najbardziej zaskakujący okazał się jednak najlepszy post roku, który został opublikowany na profilu łódzkiego ZOO.
Dwa profile marek z ponaddwumilionową społecznością
Na koniec 2023 r. największym profilem na polskim Facebooku w kategorii marki & media był profil Play z liczbą 2,2 mln fanów. Nieco mniej, bo 2 miliony fanów, udało się zgromadzić także marce Allegro.
Co ciekawe, kolejny rok z rzędu w TOP 10 znalazł się profil Serce i Rozum, choć liczba fanów na profilu spadła o ponad 17 tys. w porównaniu z 2022 r.
Po raz pierwszy wśród 10 największych profili znalazł się z kolei profil TVN24 z liczbą 1,6 mln fanów.
Pięć największych profili osób:
|
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!