POV: Musisz zrobić content, który sprzeda

Marketing w social mediach

W Polsce nieśmiało rozkwita trend wędrujący z Zachodu, personifikacja marki w mediach społecznościowych, a więc nadawanie jej cech ludzkich w celu zbliżenia do swoich obserwujących. 

Wystarczy spojrzeć na profil Wendy’s w serwisie X (dawniej Twitter), by zauważyć, że amerykańska sieć fast foodów doskonale zna target, w który celuje, a swoimi postami podbija serca od millenialsów aż po powoli wkraczające na rynek pokolenie alpha.
Wś...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy