Naturalna Sprzedaż - wywiad z autorem Fryderykiem Karzełkiem

Na czasie

Wywiad z Fryderykiem Karzełkiem, autorem książki „Sprzedaż Naturalna, czyli najbardziej podniecająca czynność, jaką można robić w ubraniu”

POLECAMY

Skąd wzięła się twoja fascynacja sprzedażą?

Może zacznę od odpowiedzenia mojej historii. W momencie zetknięcia ze sprzedażą moja sytuacja finansowo-zawodowa pozostawiała wiele do życzenia. Wykonywałem pracę, której nie lubiłem, i otrzymywałem absolutnie niesatysfakcjonujące wynagrodzenie, niedające przestrzeni na spełnianie moich marzeń. Miałem wtedy 29 lat i doszedłem do wniosku, że sprzedaż jest ścieżką, która pozwoli mi żyć tak, jak chcę. Po pierwsze praca handlowca daje możliwość samodzielnej organizacji czasu i nie wymaga obecności w biurze w stałych godzinach. Po drugie – pieniądze, które mogłem zarabiać w sprzedaży, w końcu dawały perspektywy na realizację marzeń. Moja fascynacja wzięła się zatem właśnie z tego, że sprzedaż daje bardzo duże możliwości i sporo wolności. Uważam, że jest najbardziej podniecającą czynnością, jaką można robić w ubraniu.

Jak powstała koncepcja sprzedaży naturalnej? Czy jej pojawienie się to skutek historii z konkretnymi klientami?

Dokładnie tak. Wiele moich osobistych doświadczeń z klientami pokazało, że kiedy zachowuję się w sposób naturalny i  po prostu jestem sobą, to dużo szybciej doprowadzam do transakcji niż wtedy, kiedy próbuję klienta naciskać lub stosuję inne techniki manipulacyjne. W taki sposób często traciłem zainteresowanie potencjalnego kont...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy