Dołącz do czytelników
Brak wyników

Social mediowe podsumowanie 2019r.

13 grudnia 2019

NR 13 (Grudzień 2019)

Rysuję fejsbuki: 2019 rok w 10 obrazkach

139

1. TikTok jest hot 

Przez większość miesięcy 2019 r. TikTok był najczęściej pobieraną aplikacją społecznościową w Google Play i App Store. Dziś TikTok ma już ponad 500 mln użytkowników i wskoczył pod tym względem do TOP 10 najpopularniejszych aplikacji społecznościowych na świecie.
 


2. Instajajko 

Niepozorne zdjęcie jajka 3-krotnie przebiło rekord Instagrama pod względem liczby polubień. Do tej pory post z nim polubiły 54 mln użytkowników. Obecnie konto o nazwie world_record_egg wykorzystywane jest do prowadzenia kampanii społecznej przeciwko niekorzystnemu wpływowi mediów społecznościowych.
 


3. Facebook odbija się od dna na giełdzie 

Po 5 miesiącach ciągłego spadku wartości akcji Facebooka spowodowanego aferą Cambridge Analytica Markowi i spółce udało się przełamać niekorzystny trend. Wpłynęły na to dobre prognozy i wyniki finansowe.
 


4. Testy Instagram Checkout, czyli zakupów na Instagramie 

Instagram testował w Stanach możliwość robienia zakupów bezpośrednio poprzez aplikację. Koszyk, płatność i powiadomienia o zmianie statusu zamówienia/dostarczenia – wszystko poprzez Instagrama. W 2020 r. Instagram Checkout może pójść dalej w świat.
 


5. LinkedIn wprowadza reakcje 

LinkedIn upodobnił nam się w tym roku do Facebooka, wprowadzając m.in. reakcje, reklamy karuzelowe i naklejki na zdjęcia. Pojawiły się też doniesienia, że pracuje nad własnymi relacjami.
 


6. Idzie nowe na Facebooku!  

Facebook nie tylko zmienił kolor i logo, ale również: odświeżył em...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy