Weekendowy blichtr i spotkania ze znajomymi na mieście zamieniliśmy na wideokonferencje przy kieliszku wina i czytanie książek. Życie nocne w wielu miastach na całym świecie zupełnie zamarło, a sprawcą całego zamieszania jest pandemia koronawirusa. Jak w nowej rzeczywistości radzą sobie kluby taneczne w Polsce? Przeanalizowaliśmy najciekawsze pomysły, które nadal możesz wdrożyć na swoich profilach.
Dział: Na czasie
Po raz dziewiąty branża mobile świętuje
w Krakowie - Mobile Trends Conference 2020 już 12 i 13 marca!
Aktualna dynamika rozwoju social media zmusza specjalistów zajmujących się tą dziedziną do natychmiastowej adaptacji względem ciągłych zmian. Na przestrzeni jednego miesiąca można zauważyć różnice w zachowaniach użytkowników, na podstawie których marketerzy starają się coraz lepiej dopasowywać narzędzia i komunikaty mające na celu zwiększenie ich skuteczności. Z roku na rok zmiany te stają się coraz bardziej diametralne. Aby nie zostać w tyle i potrafić nadal odpowiadać na potrzeby użytkowników, należy analizować obecną sytuację, pamiętając, z czego ona wynika, a także prognozować najbardziej prawdopodobne trendy! Co przyniesie rok 2020?
Na przełomie października i listopada miałam okazję uczestniczyć w Social Media Week w Londynie. Londyńska konferencja, obok tych w Nowym Jorku i Los Angeles (z których relację być może też będziemy mieli okazję dla Was przygotować), to największe wydarzenie w świecie social mediów. Jesteście ciekawi naszych wrażeń? Zastanawiacie się, czy coś Was ominęło? Czy warto wziąć udział w takiej konferencji? Przygotowałam dla Was krótką relację z podsumowaniem najciekawszych tematów.
TikTok to aplikacja, która jest zdecydowanie „na czasie” – pojawia się w pismach branżowych i na konferencjach jako nowe odkrycie. Platforma stała się miejscem, gdzie marki mogą nie tylko komunikować się z generacją Z, ale również przyglądać typowym dla niej zachowaniom, potrzebom i zwyczajom. Z drugiej strony, coraz większą popularność na rynku zdobywa jego konkurent – Likee, któremu również warto się przyjrzeć.
@Sufferosa to projekt autorstwa Dawida Marcinkowskiego i Kasi Kifert. Jeśli jeszcze o nim nie słyszeliście, to koniecznie musicie się z nim zapoznać!
Czy rok 2019 zostanie zdominowany przez Instagram? Już teraz wiele na to wskazuje. Obecnie jest to bowiem najszybciej rozwijająca się platforma – zarówno pod względem funkcjonalności, jak i liczby aktywnych użytkowników.
Wszystko wskazuje, że kończą się czasy, w których media społecznościowe z pełną swobodą tworzą regulaminy swoich serwisów. Z jednej strony rośnie presja użytkowników, a z drugiej strony internetowymi gigantami coraz mocniej interesują się organy państwowe.
Dwa ostatnie miesiące 2018 r. upłynęły pod znakiem dalszego urozmaicania Instagrama oraz rozwoju Stories. Czy będzie to najchętniej wykorzystywane i najbardziej skuteczne narzędzie marketingowe w roku 2019?