Lepiej polubcie się z TikTokiem
Być może nie będziecie tym zachwyceni, jednak TikTok może być najgorętszą platformą w 2020 r.
Wykorzystanie TikToka jako kanału dotarcia do odbiorców przez marki jest stosunkowo niewielkie nawet na Zachodzie, a tym bardziej rzadko spotykane w Polsce. Jednak w TikToku tkwi wciąż ogromny potencjał, również pod kątem biznesowym.
Instagram jest coraz częściej traktowany jako portfolio, natomiast TikTok przejmuje jego rolę sprzed kilku lat.
Obecnie rysuje się następujący podział:
- Odpowiadanie na najnowsze trendy? Tworzenie lekkiego contentu? Docieranie do zupełnie nowych grup odbiorców? TikTok.
- Bardziej merytoryczne budowanie społeczności? Dzielenie się wiedzą i inspiracjami? Instagram.
Dlaczego warto uwzględnić TikToka w swojej strategii na 2020 r.?
TikTok jest wciąż platformą świeżą, pozwalającą na niestandardowe rozwiązania.
Nawet jeśli w Waszej branży trudno było stworzyć content na Instagrama, Pinteresta czy YouTube’a, czyli platformy stricte wizualne, nie powinniście mieć tego problemu z TikTokiem. Ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia.
Przede wszystkim warto pamiętać – i jest to dobra informacja...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!