Social Media Week w Londynie – najgorętsze tematy i trendy na 2020 r.

Na czasie

Na przełomie października i listopada miałam okazję uczestniczyć w Social Media Week w Londynie. Londyńska konferencja, obok tych w Nowym Jorku i Los Angeles (z których relację być może też będziemy mieli okazję dla Was przygotować), to największe wydarzenie w świecie social mediów. Jesteście ciekawi naszych wrażeń? Zastanawiacie się, czy coś Was ominęło? Czy warto wziąć udział w takiej konferencji? Przygotowałam dla Was krótką relację z podsumowaniem najciekawszych tematów.

Lepiej polubcie się z TikTokiem

Być może nie będziecie tym zachwyceni, jednak TikTok może być najgorętszą platformą w 2020 r. 
Wykorzystanie TikToka jako kanału dotarcia do odbiorców przez marki jest stosunkowo niewielkie nawet na Zachodzie, a tym bardziej rzadko spotykane w Polsce. Jednak w TikToku tkwi wciąż ogromny potencjał, również pod kątem biznesowym. 

Instagram jest coraz częściej traktowany jako portfolio, natomiast TikTok przejmuje jego rolę sprzed kilku lat. 

Obecnie rysuje się następujący podział: 

  • Odpowiadanie na najnowsze trendy? Tworzenie lekkiego contentu? Docieranie do zupełnie nowych grup odbiorców? TikTok.
  • Bardziej merytoryczne budowanie społeczności? Dzielenie się wiedzą i inspiracjami? Instagram.

Dlaczego warto uwzględnić TikToka w swojej strategii na 2020 r.? 

TikTok jest wciąż platformą świeżą, pozwalającą na niestandardowe rozwiązania. 

Nawet jeśli w Waszej branży trudno było stworzyć content na Instagrama, Pinteresta czy YouTube’a, czyli platformy stricte wizualne, nie powinniście mieć tego problemu z TikTokiem. Ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia. 

Przede wszystkim warto pamiętać – i jest to dobra informacja...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy