W sieci widoczni są nie tylko influnencerzy, ale i celebryci, sportowcy i artyści, którzy zakładając swoje konta w social mediach, budują skategoryzowany content i podejmują szereg różnych metod współpracy z markami, głównie digitalowe kampanie reklamowe. Nie są to wyłącznie kanały zarobkowe, ale także wspierające różnego rodzaju szczytne inicjatywny, które dzięki dużym zasięgom wzbudzają zaufanie i zwiększają wpływ przekazu.
Jednym z najważniejszych elementów działań influencer marketingowych jest przede wszystkim budowanie autentyczności i wiarygodności twórcy od podstaw, na bazie interakcji z osobą, która go ogląda. Wiarygodnym przykładem jest Nicole Sochacki-Wójcicka, znana jako Mama Ginekolog, prowadząca bloga o radości bycia mamą. Pokazuje na nim, jak cieszyć się życiem, łącząc to z udzielaniem porad medycznych jako lekarz ginekolog. Jej kanał na Instagramie nie jest miejscem, w którym zobaczymy kampanie reklamowe z kodami rabatowymi i lokowaniem produktów, ale formą promocji jej działań edukacyjnych w zakresie ginekologii, narzędziem do organizowania mnóstwa zbiórek charytatywnych, a także rozpowszechniania informacji o jej fundacji działającej na rzecz wsparcia osób, które znalazły się w trudnej sytuacji. Na instagramowym koncie obserwuje ją ponad 775 tys...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!