Silna marka buduje zaufanie klientów

Personal branding

Klienci często wybierają produkty lub usługi nie tylko na podstawie ich jakości, lecz również ze względu na emocjonalne i wartościowe skojarzenia związane z marką – podkreśla mgr Kinga Oszust, doktorantka i asystentka w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.

Janusz Mincewicz: Specjalizuje się Pani w budowaniu i wizerunku marki osobistej. Jakie znaczenie ma dziś silna marka w postrzeganiu wizerunku firmy?
Kinga Oszust:
Ogromne. W dobie intensywnej konkurencji i przesycenia rynku, to właśnie marka staje się kluczowym wyróżnikiem. Silna marka buduje zaufanie klientów, co jest fundamentem każdej trwałej relacji biznesowej. Klienci często wybierają produkty lub usługi nie tylko na podstawie ich jakości, ale również ze względu na emocjonalne i wartościowe skojarzenia związane z marką. Marka wyróżnia także firmę na tle konkurencji, tworząc unikalną tożsamość i pozycjonując ją w umysłach konsumentów. Dzięki temu firma staje się bardziej rozpoznawalna i zapamiętywana.

Coraz większe znaczenie odgrywa komunikacja w social mediach. Czy dziś to najnowocześniejsza i najlepsza forma komunikacji, która ma wpływ na psychologię zachowania konsumentów?  
Z mojego punktu...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy