Gotowe schematy działania i wyselekcjonowane metody promocji w mediach społecznościowych.
Social Media Manager – to czasopismo szkoleniowe zawierające praktyczne lekcje, dzięki którym nauczysz się prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, YouTube’e i w innych mediach społecznościowych. Autorzy to praktycy, którzy od lat z powodzeniem realizują sprzedaż w kanałach social media. Social Media Manager to obowiązkowa lektura dla każdego, kto prowadzi lub zamierza prowadzić komunikację i promocję w mediach społecznościowych.
Poznaj naszych autorów
Franciszek Georgiew
Daniel Kędzierski
Dagmara Pakulska
Adrian Gamoń
Kamil Bolek
Magdalena Urbaniak
Barbara Stawarz
Agata Chmielewska
Magdalena Daniłoś
Monika Czaplicka
Artur Jabłoński
Krzysztof Marzec
Konrad Orzechowski
www.custommerce.pl
www.custommerce.pl
Stałe działy
KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA
Dajemy gotowe przepisy na skuteczną komunikację w mediach społecznościowych. Podpowiadamy jak dostosować komunikaty online do aktualnych trendów.
czytaj przykładowy artykuł >>
SPRZEDAŻ W SOCIAL MEDIACH
Pokazujemy jak skutecznie wykorzystywać narzędzia online marketingu w ramach sprzedaży na portalach społecznościowych. Śledzimy najnowsze trendy, by nieustannie podsuwać aktualne metody i techniki marketingowe podnoszące efektywność działań marketingowych.
czytaj przykładowy artykuł >>
CONTENT MARKETING W SOCIAL MEDIACH
Krok po kroku wyjaśniamy jak tworzyć content marketing, który wzbudza zaangażowanie internautów i przekłada się na realne zyski.
czytaj przykładowy artykuł >>
INFLUENCER MARKETING
Podpowiadamy jak efektywnie współpracować z influencerami zwiększając sprzedaż w internecie, bez konieczności ponoszenia dużych wydatków.
czytaj przykładowy artykuł >>
Poznaj skuteczne rozwiązania. Dowiedz się, z jakich formatów reklamowych możesz skorzystać przy budowaniu świadomości marki, pozyskiwania zainteresowania czy konwersji.
czytaj przykładowy artykuł >>
YOUTUBE
Nowe, nieszablonowe spojrzenie na wideo marketing, które pozwoli zwiększyć liczbę wyświetleń filmów i zainspiruje do kreacji angażujących treści podnoszących zasięg organiczny.
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
Sztuczna inteligencja oficjalnie wkroczyła do wielu dziedzin życia, w tym do marketingu. Moda na sztuczną inteligencję opanowuje naszą rzeczywistość, przypominając śniegową kulę, która nieustannie toczy się i powiększa coraz bardziej. Jak grzyby po deszczu pojawiają się kolejne narzędzia oparte na AI, które znajdują swoje zastosowanie prawie w każdej dziedzinie życia. Prekursorem tego „AI boomu” był niewątpliwie ChatGPT. Stwarza on nie tylko nadzieję na poprawę jakości naszej pracy, ale również obawy o sens ludzkiego potencjału. Czy faktycznie mamy powody do obaw? A może wręcz przeciwnie?













