Dlaczego warto, by sportowiec budował markę osobistą?
Sponsorzy są coraz bardziej zainteresowani współpracą z osobami, które oprócz umiejętności sportowych oferują również wartość w kontekście marketingowym. Efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych nie tylko zwiększa rozpoznawalność sportowca, ale także stanowi potężne narzędzie promocyjne dla jego sponsorów. Zaniedbanie tego aspektu i skupienie się wyłącznie na roli sportowca nie tylko ogranicza możliwości pozyskania niezbędnych funduszy, ale również zmniejsza potencjał do zbudowania lojalnej i zaangażowanej społeczności kibiców i obserwatorów, co w dłuższej perspektywie może okazać się równie cenne.
Jednym z przykładów, który najlepiej to odzwierciedla, jest zjawisko uzależnienia wartości kontraktów piłkarskich od sprzedaży koszulek z nazwiskami zawodników. To nie tylko wyznacznik popularności danego sportowca, ale również wskaźnik jego wpływu na wyniki komercyjne klubu. Moje doświadczenia potwierdzają tę tendencję – jako zawodnik MMA o średnim poziomie umiejętności, j...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!