Rokrocznie mówi się, że nadchodzący czas będzie obfity w wideo. Według raportu CISCO w 2019 roku 80% ruchu w social mediach, będzie prowadzić się właśnie z tego formatu. Dlatego warto w niego inwestować. Czy zatem IGTV jest dobrym elementem tej inwestycji? Wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród marketerów i właścicieli marek. Mało kto daje mu szansę, choć w tej aplikacji drzemie duży potencjał. Dlaczego więc warto się nim zainteresować i w jaki sposób może sprawdzić się w promowaniu marki?
Z artykułu nauczysz się:
- Co sprawia, że pionowy format wideo jest przyszłością.
- Dlaczego warto dać IGTV szansę.
- W jaki sposób promować swój kanał.
- Jak kreatywnie wykorzystać potencjał kanału.
- Jak przygotować treści.
POLECAMY
IGTV – gdzie jest i jak ją znaleźć?
Instagramowa telewizja pojawia się pod postacią niedużej ikony w aplikacji Instagramu, która znajduje się w jej górnym pasku (można ją też zainstalować osobno). Wielu twierdzi, że aplikacja jest zbyt mało wyeksponowana, w związku z czym niemalże niezauważalna. Jednak nikt nie bierze pod uwagę tego, że zadaniem IGTV nie było przyćmić aplikacji Instagram, tylko poszerzyć jej możliwości. To dodatek i ukłon w kierunku marek, które rozwijały swoje Stories, a teraz mogą robić to w dłuższej formie, bo mają na to godzinę – tyle maksymalnie może trwać jeden odcinek.
Żeby zacząć publikować w IGTV, musisz założyć swój kanał. Zrobisz to właśnie po zainstalowaniu osobnej aplikacji lub przejściu do niej bezpośrednio z Instagrama. Odnośnik do Twojego kanału pojawi się przy wyróżnionych Stories na profilu. Dzięki temu fani w prosty sposób go odnajdą, nie będą musieli korzystać...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!