Dział: Reklama w social mediach

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Nowoczesna reklama w mediach społecznościowych. Czy współpraca ze znanym twórcą to jedyny sposób na sukces?

Żyjącym w XXI w. nie trzeba tłumaczyć, czym jest reklama. Wszyscy jesteśmy odbiorcami treści, większość z nas jest też twórcami. Niektórzy mierzą się z wyzwaniem stworzenia reklamy swoich produktów, usług, treści, czy swojej postaci. Jak zyskać siłę przebicia?

Czytaj więcej

Reklama w podcastach. Od czego zacząć?

Podcasty to obecnie nie tylko rosnące medium, z którego korzysta już co trzeci internauta w Polsce, jak wynika z raportu „Słuchacz podcastów w Pol- sce 2021” opracowanego przez Tandem Media. Jest to również coraz chętniej wykorzystywane miejsce przez reklamodawców. Jak dokładnie wygląda rynek podcastów w Polsce i za granicą oraz kto ich słucha? Jakiego rodzaju reklamy można zamieścić w podcastach i jak zacząć to robić? Zebrałem w poniższym artykule odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań związanych z rynkiem podcastów oraz ich marketingowym potencjałem.

Czytaj więcej

Seksizm ukrył się w reklamie

Wydaje Ci się, że czasy segregacji, stygmatyzowania i stereotypów są już dawno za nami? Masz rację, wydaje Ci się. Świat reklamy pełen jest krzywdzących uproszczeń, które mogą zaszkodzić nie tylko markom, ale co gorsza – zwykłemu człowiekowi.

Czytaj więcej

Let’s go viral, czyli chłodna kalkulacja czy łut szczęścia – co czyni kampanie reklamowe viralowymi?

Co wspólnego ma ze sobą świąteczna ciężarówka Coca-Coli, świstak zawijający czekoladę w sreberka oraz przyśpiewki o zmarnowanej przez kiepski olej pieczeni? Spytajcie znajomych o skojarzenia i przekonajcie się sami, co czyni kampanię reklamową viralem… Czemu o tym mowa? Postanowiliśmy zastanowić się wspólnie nad najgłośniejszymi, najciekawszymi albo też najbardziej odjechanymi kampaniami reklamowymi ostatnich lat.

Czytaj więcej

Niestandardowe metody targetowania

Szukasz nowych metod dotarcia do nowych odbiorców, a może chcesz zwiększyć bazę stałych klientów? Odpowiedzią na Twoje problemy może być automatyzacja działań reklamowych w social mediach. Dzięki platformom programmatic możesz targetować na niestandardowe segmenty grup odbiorców, wyświetlając im spersonalizowane kreacje. Z ich pomocą dopasujesz emisję do kontekstu czy zaplanowanego scenariusza. W tekście wyjaśniam, jak zacząć swoją przygodę z marketing automation i dlaczego dziś to już absolutny must have.

Czytaj więcej

Katalog Produktów bez tajemnic – 6 kroków do kampanii produktowej na Facebooku

Prowadzisz sklep internetowy? Twoim głównym celem jest zwiększenie sprze- daży? Przy obecnie galopującej inflacji bardzo ważne jest wykorzystanie całego potencjału narzędzi marketingowych, m.in. Facebooka. Koniecznie sprawdź, jak wprowadzić swoje kampanie na wyższy poziom optymalizacji i za- cząć zarabiać na tym źródle ruchu.

Czytaj więcej

Rozszerz swoją rzeczywistość, czyli wykorzystaj Effects Gallery w promocji

Marki obecne w świecie social mediów prześcigają się w wymyślaniu coraz bardziej kreatywnych i innowacyjnych metod promocji. Na scenę najpopularniejszych platform społecznościowych wkroczyła już technologia AR (ang. Augmented Reality), kojarzona dotychczas przede wszystkim z grami. Jak wykorzystać jej możliwości i potencjał? Zanim przystąpisz do stworzenia pierwszej reklamy z wykorzystaniem efektów AR, warto zapoznać się z oczekiwaniami odbiorców!

Czytaj więcej

Jak bez znajomości programowania stworzyć quiz z nagrodami w chatbocie

Jeśli zdarzyło Ci się kiedykolwiek pracować w dziale obsługi klienta, to znasz wyzwania pojawiające się na pierwszej linii frontu w układzie marka - klient. Nikt nie lubi czekać kilka dni zanim otrzyma odpowiedź na maila, 24 godziny nim pojawi się odpowiedź w mediach społecznościowych lub kilkanaście minut wisieć na infolinii, czekając na konsultanta. Z drugiej strony odpowiadanie po raz setny na te same pytania i rozwiązywanie problemów obszernie wyjaśnionych w sekcji FAQ jest równie uciążliwe. Końcem udręki dla obu stron jest chatbot.

Czytaj więcej

Dziesięć błędów w Twojej kampanii reklamowej online

Wszyscy wiemy, że atrakcyjna wizualnie reklama z chwytliwym i wpadającym w ucho tekstem oraz odpowiednio dobraną grupą docelową zapewni nam sukces, prawda? Warto jednak zwrócić uwagę na kilka oczywistych błędów, które często popełniamy w płatnych działaniach reklamowych.

Czytaj więcej

Przyczyny odrzucania reklam przez Facebooka

Jeśli jesteś administratorem strony na Facebooku i zajmujesz się reklamami, mogłeś zostać zaskoczony wiadomością, że twoja reklama została odrzucona. Zablokowanie reklamy może się zdarzyć nawet po wstępnej akceptacji, czyli wtedy kiedy reklama w danym zestawie jest już od jakiegoś czasu wyświetlana. Poniżej wyjaśniam, w jakim celu reklamy są sprawdzane, ile może potrwać proces weryfikacji, co może wpłynąć na ich akceptację lub odrzucenie. Z artykułu dowiesz się też, czego należy unikać przy publikacji materiałów reklamowych oraz gdzie znaleźć informacje dotyczące zasad publikowania reklam na Facebooku.

Czytaj więcej

Jak rozplanować budżet na działania w social mediach, aby zrealizować cele wizerunkowe i sprzedażowe?

Internet zmienił podejście do planowania budżetów marketingowych i nie zawsze jest łatwo zdecydować, jaką kwotę przeznaczyć na dany kanał. Zwłaszcza jeśli mówimy o kampaniach w social mediach. Według jakich kryteriów należy określać budżet firmowej strategii w social mediach?

Czytaj więcej

Powtórka z formatów reklamowych na Facebooku – największa ściąga gotowych formatów do zastosowania

Czy korzystałeś kiedykolwiek z przycisku „Promuj Post” na Facebooku? Większość osób, które miałem okazję szkolić, odpowiadała, że miała z nim styczność, po czym była rozczarowana opcjami reklamowymi, jakie oferuje Facebook. Nic dziwnego. Opcja ta pozwala na wykorzystanie zaledwie dwóch celów reklamowych i nie zawsze jest dostępna przy każdym typie, formacie (kreacji) posta. Prawdziwą magię odkrywamy dopiero po zapoznaniu się z instytucją Menedżera Firmy oraz Menedżera Reklam, gdzie formatów kreacji reklamowych można tworzyć bez liku. Dokładnie na tym aspekcie Facebook Ads dziś się skupimy. Kawa gotowa? Zapraszam Cię do lektury, Drogi Czytelniku.

Czytaj więcej