Chcesz wiedzieć więcej? Artykuł "Praktyczne sposoby pomiaru skuteczności kampanii marketingowej – typowe rodzaje badań" zawiera wartościowe informacje.
Facebook Ads oferuje szereg rozwiązań przeznaczonych jedynie dla sklepów internetowych. Wyróżnić możemy specjalne typy kampanii, które są dostępne tylko dla ekomersów. Pozwalają one zaprezentować asortyment Twojego sklepu, a także łatwiej nakłonić klientów do zakupów.
Zanim jednak przejdziemy do reklam produktów, trzeba skonfigurować niezbędne narzędzia oraz spełnić wymagania, aby kampania nie traciła na skuteczności już na samym początku.
Od tych sześciu kroków powinieneś rozpocząć ustawiania reklam produktowych na Facebooku, aby nie przepalać budżetu i nie tracić potencjału tych reklam. Dodanie katalogu możemy porównać do dodania kodu w grze – odblokowuje nowe możliwości, o których wcześniej nie miałeś pojęcia.
Po pierwsze, piksel
Od tego, co dostarczymy Facebookowi, zależy powodzenie naszych kampanii. Dlatego tak ważne jest, aby prowadzenie działań rozpocząć od poprawnie ustawionej analityki na stronie. Piksel to serce całej analityki po stronie Facebooka, która pozwoli Ci ocenić skuteczność prowadzonych działań, ale przede wszystkim umożliwi skuteczne uczenie się systemu i optymalizacje pod konkretne zdarzenia.
Piksel instalujesz na wszystkich podstronach na stronie www. Możesz to zrobić:
|
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!