Dobre wrogiem lepszego? Poznaj pięć powodów, dla których warto korzystać z Facebook Analytics

Reklama w social mediach

Standaryzacja jest jednym z podstawowych elementów rozwoju. To dzięki niej mamy takie zdobycze cywilizacji, jak USB, Wi-Fi, ikonkę hamburgera, czy... alfabet, którym się posługujemy. W branży marketingowej oczywiście też jest wiele standardów i jednym z nich jest używanie Google Analyticsa do mierzenia efektów działań na stronie www.

Wynika to po części ze stażu tego narzędzia na rynku (pod obecną nazwą jest dostępne od 2005 roku), a z drugiej strony – z tego, że samoobsługowy system reklamowy Google’a rządził niepodzielnie w świecie marketingu internetowego, aż do czasu pojawienia się Facebooka i wzrostu popularności reklamy w serwisie Zuckerberga.
 
To wymusiło na marketingowcach korzystanie ze zintegrowanego z kontem Google sytemu do analizy serwisów www. 

POLECAMY

W takim razie, czy jest sens to zmieniać? Czy warto do listy narzędzi dołączać młodszego kuzyna – Facebook Analytics (FBA). Poznajcie pięć powodów, które skłonią Was do wykorzystania FBA w codziennej pracy. Czy dobry, choć nadal nieidealny Facebook Analytics, jest w stanie zastąpić starszego i lepszego Google Analyticsa? 
Sprawdźcie!

Mniej danych – łatwiejsza obsługa

Dawniej obsługa samolotu pasażerskiego była na tyle skomplikowana, że wymagała aż 4–5-osobowej załogi w kokpicie – pilotów, nawigatora, technika i stewardesy. Dzisiaj samo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy