Wynika to po części ze stażu tego narzędzia na rynku (pod obecną nazwą jest dostępne od 2005 roku), a z drugiej strony – z tego, że samoobsługowy system reklamowy Google’a rządził niepodzielnie w świecie marketingu internetowego, aż do czasu pojawienia się Facebooka i wzrostu popularności reklamy w serwisie Zuckerberga.
To wymusiło na marketingowcach korzystanie ze zintegrowanego z kontem Google sytemu do analizy serwisów www.
POLECAMY
W takim razie, czy jest sens to zmieniać? Czy warto do listy narzędzi dołączać młodszego kuzyna – Facebook Analytics (FBA). Poznajcie pięć powodów, które skłonią Was do wykorzystania FBA w codziennej pracy. Czy dobry, choć nadal nieidealny Facebook Analytics, jest w stanie zastąpić starszego i lepszego Google Analyticsa?
Sprawdźcie!
Mniej danych – łatwiejsza obsługa
Dawniej obsługa samolotu pasażerskiego była na tyle skomplikowana, że wymagała aż 4–5-osobowej załogi w kokpicie – pilotów, nawigatora, technika i stewardesy. Dzisiaj sam...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!