Z artykułu nauczysz się:
- O czym mówią reguły 4C i 4U.
- Czym powinny odznaczać się posty sprzedażowe.
- Czy warto stosować model AIDA w postach.
- Jakie zależności występują między wpisami w mediach społecznościowych a blogiem.
- Jak budować w postach zaufanie odbiorcy.
POLECAMY
Jak zadbać o efektywny copywriting w social mediach?
Nie ma wątpliwości, że copywriting stanowi jedno z kluczowych narzędzi do prowadzenia skutecznych działań w social mediach. Umiejętność ta okazuje się przydatna zarówno w tworzeniu dłuższego opisu firmy, jak i krótkich postów publikowanych np. na Facebooku. Kreowanie właściwych komunikatów w social mediach potrafi przyciągnąć uwagę ściśle określonej grupy odbiorców, a tym samym stać się efektywną reklamą dla firm.
Za to zadanie odpowiedzialny jest copywriter, który powinien dostosowywać swoje treści zarówno do kanału, w którym publikuje, jak i profilu odwiedzających go osób. O czym jeszcze musi pamiętać?
Copywriting a wizerunek firmy w social mediach
„Your Activity” i „Your Time on Facebook” – to nazwy nowych narzędzi, na wprowadzenie których w ostatnim czasie zdecydował się Mark Zuckerberg. Za ich pomocą użytkownicy Facebooka i Instagrama mają możliwość zarządzania swoim czasem spędzonym w social mediach. Po aferze związanej z wyciekiem danych osobowych jest to nie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!