Dołącz do czytelników
Brak wyników

Content marketing w social mediach

18 grudnia 2018

NR 8 (Grudzień 2018)

Jak zadbać o efektywny copywriting w social mediach?

0 1493

Aspekt wzrastającego uzależnienia od social mediów stał się w ostatnim czasie tematem ożywionych rozmów. O konieczności zredukowania czasu spędzonego na bezcelowym „scrollowaniu” mówiła kilka miesięcy temu w swoim dokumencie stacja BBC, a w praktykę starał się wprowadzić to sam Mark Zuckerberg. Jeśli ich apel o efektywne wykorzystywanie mediów społecznościowych trafi do szerokiego grona odbiorców, publikowana na ich łamach treść będzie musiała jeszcze skuteczniej przyciągać odbiorców. Czy istnieje recepta na udany tekst? Co ciekawe, jest ich kilka…

Z artykułu nauczysz się:

  • O czym mówią reguły 4C i 4U.
  • Czym powinny odznaczać się posty sprzedażowe.
  • Czy warto stosować model AIDA w postach.
  • Jakie zależności występują między wpisami w mediach społecznościowych a blogiem.
  • Jak budować w postach zaufanie odbiorcy.

 

POLECAMY

Jak zadbać o efektywny copywriting w social mediach?

Nie ma wątpliwości, że copywriting stanowi jedno z kluczowych narzędzi do prowadzenia skutecznych działań w social mediach. Umiejętność ta okazuje się przydatna zarówno w tworzeniu dłuższego opisu firmy, jak i krótkich postów publikowanych np. na Facebooku. Kreowanie właściwych komunikatów w social mediach potrafi przyciągnąć uwagę ściśle określonej grupy odbiorców, a tym samym stać się efektywną reklamą dla firm. 

Za to zadanie odpowiedzialny jest copywriter, który powinien dostosowywać swoje treści zarówno do kanału, w którym publikuje, jak i profilu odwiedzających go osób. O czym jeszcze musi pamiętać? 

Copywriting a wizerunek firmy w social mediach

„Your Activity” i „Your Time on Facebook” – to nazwy nowych narzędzi, na wprowadzenie których w ostatnim czasie zdecydował się Mark Zuckerberg. Za ich pomocą użytkownicy Facebooka i Instagrama mają możliwość zarządzania swoim czasem spędzonym w social mediach. Po aferze związanej z wyciekiem danych osobowych jest to nie t...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy