Przy każdej możliwej okazji, kiedy zarządcy Facebooka ogłaszają światu nową zmianę algorytmu, pojawia się ten sam, dobrze znany i nad wymiar ograny zestaw porad, który sprowadza się do tautologicznego łańcucha: dobry content jest dobry (ewentualnie lepszy jest content korzystający z odpowiedniego kontekstu, a najlepszy content w dobrym kontekście dystrybuowany do odpowiednich odbiorców). Warto więc wreszcie konkretnie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego niektóre działania angażują bardziej, dlaczego pewne realizacje działają efektywniej – i myślę tu zarówno o obiegu organicznym, jak i płatnym. Kampania intensyfikuje zazwyczaj reakcje, które i tak pojawiłyby się w standardowym obiegu, i – co jasne – zwiększa ich ilość.
U podstaw kreacji każdego komunikatu stoi prosty schemat, który pozwala nam jak najlepiej dobrać pasujące do siebie elementy.
![]()
Pięć PRZYKAZAŃ dobrego wykorzystania owych pięciu elementów
1. Persona liryczna
Powtarza się jak mantrę...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!