Dział: Content marketing w social mediach

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Czy ChatGPT zastąpi czynnik ludzki w content marketingu?

Sztuczna inteligencja oficjalnie wkroczyła do wielu dziedzin życia, w tym do marketingu. Stwarza ona nie tylko nadzieję na poprawę jakości naszej pracy, ale również obawy o sens ludzkiego potencjału. Czy faktycznie mamy powody do obaw? A może wręcz przeciwnie?

Czytaj więcej

W poszukiwaniu inspiracji, czyli jak sprawnie generować nowe pomysły na posty

Po kilku miesiącach pisania postów dla jednej marki przychodzi kryzys. Wydaje Ci się, że wszystko zostało już opowiedziane, a nowych tematów nie przybywa. Skąd czerpać pomysły? Jak ugryźć temat, aby nie był odgrzewanym kotletem?

Czytaj więcej

Muzyka feat. marki – jak stworzyć udaną muzyczną kampanię contentową?

Zanim przejdziemy do meritum, postaraj się przeczytać bez śpiewania „Przebojowe warzywa Bonduelle”. Udało się? Spróbuj jeszcze z „Dłuższe życie każdej pralki to Calgon”, „Velvet – miękki jak aksamit”. Możemy tak wyliczać bez końca. Jesteśmy przekonani, że wszyscy czytający ten tekst, którzy są przed trzydziestką lub starsi, na pewno przypomnieli sobie teraz kilka reklamowo-muzycznych hitów z lat 90. czy początków XXI wieku. Natomiast ci młodsi pewnie zastanawiają się, „o co w tym wszystkim chodzi?”

Czytaj więcej

Jak ze zwykłego wpisu zrobić ogólnopolski viral?

Natychmiastowo reagujesz na ważne wydarzenia, a twój radar wyłapuje sytuacje, które w szybki sposób interpretujesz, wpisując je w real time marketing. Możesz jednak robić to jeszcze lepiej, bardziej wirusowo, wykorzystując kilka prostych zasad.  

Czytaj więcej

Co to jest transkreacja i jak jej używać w social mediach

Tłumaczenia mają bardzo wiele twarzy. Wyróżniamy zwykłe, przysięgłe, symultaniczne, konsekutywne, telefoniczne czy a vista. Jest też i transkreacja, która znacząco różni się od wszystkich powyższych rodzajów modyfikacji językowych. Stosuje się ją w marketingu w przypadku, gdy dane przedsiębiorstwo decyduje się na wejście z ofertą na rynki zagraniczne. Dobrze zrealizowana transkreacja ma za zadanie lepsze dopasowanie przekazu marki oraz kreowanych treści do kultury klienta zagranicznego.

Czytaj więcej

Czy afery coś zmieniają? Facebook i nasza prywatność

Pamiętasz jeszcze, jak co drugi post na twoim wallu facebookowym dotyczył deklarowanego opuszczenia portalu z powodu nieprawidłowości? Kiedy nagle wszyscy stali się specjalistami od danych osobowych i regulaminów? Przypuszczam, że oni wszycy nadal tam publikują – po prostu zmienili temat specjalizacji. Wróćmy na chwilę do tych czasów i dokonajmy analizy tego, czy coś w ogóle się zmieniło.

Czytaj więcej

Content marketing – blaski i cienie. Na co zwrócić uwagę w kampanii content marketingowej

Content marketing to niezwykle ważny i zarazem skuteczny element strategii marketingowej wielu przedsiębiorstw. Regularnie i umiejętnie prowadzony może przyczynić się do dużych wzrostów sprzedaży. Jakie najważniejsze korzyści oferuje i na co uważać, aby nie popełnić błędu?

Czytaj więcej

Użyteczne treści – lekarstwo na nadmiar informacji

Social media to codzienność, na którą coraz częściej narzekamy z powodu zalewu wiadomości. Nadmiar informacji kształtuje dzisiaj strategie komunikacji marek. Jak radzić sobie z natłokiem informacji i znikającą uwagą odbiorców? Dużą rolę w tym procesie ma odpowiednie zaprojektowanie komunikacji (treści, kanałów czy narzędzi), które uczynią ją użyteczną.

Czytaj więcej

Sześć rad, jak tworzyć kreatywne treści do mediów społecznościowych

Stoi przed Tobą ktoś zupełnie zielony, np. kosmita. Wytłumacz mu, na czym polega różnica między kreatywnym a niekreatywnym postem w mediach społecznościowych. Ciężko, co? Intuicyjnie jesteś jednak w stanie bez problemu odróżnić zwykły post od kreatywnego. Zobacz jak tworzyć kreatywne treści do social media.

Czytaj więcej

Jak stworzyć treść, która będzie miała szansę stać się viralem?

Wielu marketerów marzy o tym, aby ich treści docierały do ogromnych rzeszy ludzi przy jak najmniejszych kosztach. Niektórzy uważają, że viral jest dziełem przypadku. Czy naprawdę treść rozprzestrzeniająca się wirusowo jest tak rzadkim zjawiskiem, czy jednak można ją zaplanować, przygotować, stargetować i próbować zmierzyć jej efekt?

Czytaj więcej

Jak wykorzystywać user-generated content w social mediach?

Badania mówią wyraźnie – nie chcemy komunikatów od marek, chcemy komunikatów od ludzi. W tym siła user-generated content. Dowiedz się, jak przekuć publikowane treści na budowanie marki opartej na zaufaniu i lojalności swoich klientów.

Czytaj więcej

Dwadzieścia pomysłów na nowy content z narzędzi monitorujących media

Monitoring treści i komunikacji w Internecie: na portalach, blogach, forach i platformach społecznościowych to jeden z fundamentów działań każdego specjalisty do spraw marketingu, social mediów i PR. W wielu ofertach pracy w wymaganiach wymienia się już obsługę narzędzi monitorujących media – tych online i tych tradycyjnych. Wszystko po to, aby zapobiegać kryzysom medialnym, być na bieżąco z tym, co ludzie i brandy piszą o naszej marce, o konkurencji i branży, usprawnić obsługę klienta, wzmocnić employer branding i rozwijać produkt. A także po to, aby przekuć dopytującą o szczegóły oferty osobę w lojalnego klienta, a nawet w ambasadora marki polecającego nas swoim znajomym.

Czytaj więcej