Content marketing – blaski i cienie. Na co zwrócić uwagę w kampanii content marketingowej

Content marketing w social mediach

Content marketing to niezwykle ważny i zarazem skuteczny element strategii marketingowej wielu przedsiębiorstw. Regularnie i umiejętnie prowadzony może przyczynić się do dużych wzrostów sprzedaży. Jakie najważniejsze korzyści oferuje i na co uważać, aby nie popełnić błędu?

Content marketing to coś więcej niż treść 

Profity, jakie oferuje jedna z najpopularniejszych gałęzi marketingu, są bardzo szerokie. Połączenie odpowiednich treści z innymi działaniami marketingowymi tak, aby wzajemnie się uzupełniały, może okazać się kluczem do sukcesu. Marki najczęściej wykorzystują go, aby realizować poniższe cele:

POLECAMY

  • Wiarygodność w oczach klientów– to obecnie jedna z najbardziej pożądanych cech przez marki, a content marketing to idealne narzędzie do jej budowania. Wartościowe treści prezentowane w różnych formach często są dla wielu odpowiedzią na nurtujące pytania. Wytworzenie takiego rodzaju więzi między marką a odbiorcą treści przełoży się na wzrost jego zaufania do niej i produktów. Klient zadowolony z pierwszego zakupu może w niedługim czasie dokonać następnego. Istnieje też szansa, że podzieli się w sieci pochlebną opinią, stanie się cichym ambasadorem marki, a jak wiadomo, to obecnie jedna z najbardziej skutecznych form promocji.
     
  • Generowanie większego ruchu – strona, na której znajdują się treści wysokiej jakości, osiąga wyższe pozycje w SERP-ach i jest częściej odwiedzana. Tym samym zwiększa się liczba użytkowników, którzy polecają treści np. na swoich profilach w social mediach. To sprawia, że ma...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy