Przy okazji monitorowania treści i komentarzy internautów można jeszcze bardziej skorzystać. Jak? Warto zamienić wspominane słowa kluczowe, marki, komentarze, wątki dyskusji i inne dane w nowe zasoby treści. Monitoring mediów może być wykorzystany do tworzenia nowego contentu – i to niewielkim wysiłkiem, czasami niemal z automatu.
W content marketingu siła
Content marketing należy do priorytetów marketerów na całym świecie w niemal wszystkich badaniach i ankietach. Tak było w 2018 roku, tak jest i teraz. Większość z nas sprawdza i porównuje produkty i usługi online przed dokonaniem zakupu – i to coraz częściej w opcji mobile. Ludzie chcą dobrych treści, które pomogą im podjąć właściwe decyzje, ale nie lubią, gdy ktoś nachalnie sprzedaje. Konsumenci wolą poznawać firmy za pomocą ciekawych artykułów, filmów instruktażowych, schematów i infografik zamiast reklam. Polscy internauci należą do światowych liderów w blokowaniu reklam przez stosowanie adblocków.
Wskazówka
Skuteczne treści pomagają budować relacje z klientami. Generują ruch na stronach www i kontach w mediach społecznościowych, zwiększają skuteczność na stronach wyników wyszukiwania i zapewniają możliwość dzielenia się nimi ze znajomymi. Publikowanie nowego contentu i aktualizowanie istniejących treści pomaga zachować dobrą widoczność w wyszukiwarkach i sprawia, że użytkownicy częściej wracają do naszej witryny, bloga czy socialowego walla.
POLECAMY
Twórz content z monitorowanych treści
Ciekawym pomysłem na tworzenie nowego contentu jest wykorzystanie danych z monitoringu mediów. Marketer ma zazwyczaj w arsenale kilkadziesiąt form contentowych, które może dodawać, aby wzbogacić suche teksty.
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!