Content, mamy problem! Jak dotrzeć z treścią do Twojej grupy docelowej?

Content marketing w social mediach

Marmite to angielski produkt spożywczy, któremu przyświeca marketingowe hasło love it or hate it. Podobne mogłoby przyświecać produkcji treści: pewni marketingowcy czują się w tym procesie jak ryby w wodzie, podczas gdy innym z trudnością przychodzi planowanie działań z treścią (o tym drugim mogą też świadczyć statystyki CMI i Marketing Profs: 63% firm nie ma udokumentowanej strategii content marketingowej)1.

POLECAMY

Według badań Hubspot2 firmy, które prowadzą blogi, mają o 434% więcej zaindeksowanych stron niż te bez blogów. Statystyki dostarczone przez CMI3 to jasny komunikat: 86% marketerów uważa content marketing za kluczową część strategii, a 72% – że wpływa on na zwiększenie zaangażowania i liczbę leadów. 

Same statystyki dowodzą, że content marketing może przynieść wymierne korzyści i warto wygospodarować zasoby w swojej firmie na skuteczne działania. Przeczytaj także o blaskach i cieniach content marketingu.

Sześć kroków do publikacji wartościowej treści

Content marketing często (i zwykle niesłusznie) bywa mylony z copywritingiem, a content managerowie walczą z łatkami osób, które zajmują się wyłącznie pisaniem. Proces tworzenia treści jest jednak bardziej skomplikowany i wymaga nakładu czasu, pracy, 
a często również dodatkowego budżetu i zasobów ludzkich. 

Poniżej znajdziesz sześć kroków, którymi warto kierować się przy produkcji wysokojakościowych treści, które na długo dostarczać będą wartość:

1. Planowanie 
To etap pełen pytań. Czy udało Ci się określić swo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy