Społeczny dowód słuszności ma dziś ogromne znaczenie, jeśli ktoś nie jest obecny w sieci, czy faktycznie istnieje jako lider? Jeśli jest, to jak budować markę osobistą, by nie stać się tylko wirtualnym autorytetem, ale prawdziwym liderem, który realnie wpływa na ludzi i branżę?
Jakie cechy charakteryzują lidera w środowisku mediów społecznościowych?
Wielu sądzi, że bycie liderem online sprowadza się do głośnego mówienia i zdobywania dużych zasięgów. Nic bardziej mylnego. Prawdziwy lider w social mediach to ktoś, kto nie tylko przyciąga uwagę, ale przede wszystkim wnosi realną wartość do swojej społeczności.
Co może wnosić lider do świata online?
- Autentyczność –...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!