Obieg contentu – w pełni wykorzystuj możliwości dystrybucji treści

Content marketing

Napisałeś świetny tekst. Zadbałeś zarówno o najlepsze praktyki związane z optymalizacją treści pod kątem wyszukiwarek internetowych, jak i o jego przejrzystą strukturę. Pamiętałeś o odpowiednich nagłówkach, słowach kluczowych oraz o wewnętrznym linkowaniu. Przygotowałeś przyciągające wzrok grafiki, które niewątpliwie wzbogaciły Twój dopracowany merytorycznie tekst. Gratuluję! Włożyłeś w swój artykuł bardzo dużo pracy i coś Ci mówi, że warto pochwalić się nim całemu światu? Doskonale Cię rozumiem.

Tworzenie wartościowych treści w digitalu nie jest łatwym zadaniem, ale skoro się go podjąłeś, to szkoda, żeby przyzwoity artykuł zaginął w odmęcie innych publikacji. Oprócz wymienionych dobrych praktyk SEO, warto wykorzystać wszystkie dostępne środki, które pomogą dotrzeć Twojemu tekstowi do jak najszerszego grona odbiorców. Można do tego wykorzystać chociażby własne kanały społecznościowe: prywatne i firmowe lub poprosić o wsparcie pozostałe osoby z zespołu, zaangażowane w promocję marki. 
Mówiąc o promocji, mam tutaj na myśli działania organiczne, związane bardziej z popularyzacją artykułu, niż jego płatną dystrybucją. Budżet mediowy zainwestowany w promocję artykułu na pewno bardzo pomaga, ale nie o tym jest ten artykuł. 

POLECAMY

Wykorzystuj potencjał własnych kanałów mediowych

Odnosząc się do modelu POEM (PAID-OWNED-EARNED MEDIA), skupię się tutaj na obszarze OWNED (własne media), czyli tych miejscach w digitalu, którymi marka zarządza i na których samodzielnie publikuje treści. Należą do nich: strona internetowa, platformy w mediach społecznościowych, czy dystrybuowane przez markę newslettery, na których otrzymywanie adresaci wyrazili zgodę.  
Jak wykorzystać własne media do obiegu contentu i jakich formatów używać? Właśnie tego dowiesz się z mojego artykułu na przykładzie dystrybucji treści, którą realizujemy w agencji Beeffective. 
Mając świadomość potencjału, jaki niosą ze sobą nowe treści pojawiające się na stronach internetowych – tak pod kątem algorytmów Google’a, jak i możliwości zaprezentowania kompetencji specjalistów Beeffective, regularnie dzielimy się wiedzą z obszaru efektywnych działań marketingowych w digi...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy