Z artykułu dowiesz się:
- Jakie funkcjonalności Pinteresta są przydatne dla marketerów?
- Czego nie można reklamować w medium?
- Jakie formaty reklamowe znajdują się na Pintereście?
Produkt działa na użytkownika najlepiej, kiedy odbiorca może osadzić go w swojej wyobraźni, wyobrazić sobie siebie chodzącego w danych ubraniach czy siedzącego na wymarzonej kanapie. Kiedy produkt zbliża się do świata realnego użytkownika, to prawdopodobnie szybciej zdecyduje się on na jego zakup. Dlatego wykorzystując obecne lub nadchodzące trendy, można osadzić elementy naszej oferty w przestrzeni odbiorcy, przypinając je do tablicy marki. W ten sposób jesteśmy w stanie łatwo sprzedać ubrania, dodatki, elementy wnętrz czy produkty beauty – wszystko dzięki tworzeniu tablic z trendami, na których możemy prezentować produkty.
Jednak omawiany portal nie jest miejscem tylko dla rzeczy ładnych – oczywiście wszystko zależy od pomysłu. Marketerom nie jest obcy trend dotykający nostalgii, tęsknoty za latami 80.
i 90. XX w. Podej...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!