Z artykułu dowiesz się:
- Czy warto inwestować zasoby w prowadzenie Pinteresta?
- Co wyróżnia to medium od pozostałych?
- Jak kreować treści na Pintereście?
Odpowiedź na oba pytania zadane w leadzie jest dość złożona. Branża marketingowa zapomniała na lata o Pintereście z kilku powodów. Jednym z nich było na pewno tempo wprowadzania systemu reklamowego. Gdy na Facebooku i Instagramie można było coraz ciekawszymi reklamami budować społeczności, angażować je i sprzedawać, tak na Pintereście próżno było szukać jakichkolwiek możliwości reklamowych. Nawet gdy w końcu się pojawiły, to były początkowo dostępne tylko dla globalnych graczy kupujących reklamy bezpośrednio w Pintereście. Drugim powodem mogło być zaszufladkowanie portalu jako miejsca dla „wnętrzarskiej społeczności”. Dlaczego zatem warto dziś poświęcić kilka minut na przyjrzenie się Pinterestowi? Ponieważ niespodziewanie portal ten przetrwał próbę czasu, organicznie rozwijał swój system reklamowy i po cichu znalazł dla siebie rewelacyjną niszę!
Przestań przeszkadzać. Zacznij inspirować!
Pinterest to miejsce przyszłości. To dało mu sukce...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!