Stworzenie treści, która stanie się wirusem, jest równie nieoczywiste, jak wywołanie globalnej pandemii „zjedzeniem zupy z nietoperza”.
„Teoretycznie to proste – gromadzisz fakty, wartości, prawdę, informacje czy idee, czy przewagi konkurencyjne, które chcesz przekazać dalej, pakujesz je w mema, cytat, opowieść i gotowe. To, co chcesz przekazać, rozprzestrzenia się jak epidemia. Nikt nie oprze się Twojemu wirusowi” – pisze Piotr Bucki we wstępie do swojej książki Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści.
Zaraz potem dodaje jednak, że to tylko teoria, bo w praktyce bywa z tym różnie. Nikt tak naprawdę nie wie, jak stworzyć viral. Nie ma szczegółowej instrukcji, która krok po kroku powie Ci, w jaki sposób tworzyć wirusowe treści. Nawet te marki, którym udało się stworzyć viral, nie znają uniwersalnej recepty na sukces. Nie można przewidzieć efektu, jaki przyniosą tworzone przez Ciebie treści, ale można zwiększyć szanse na to, aby odbiorcy uznali, że są warte rozprzestrzenienia.
POLECAMY
Przepis na viral Składniki:
Sposób przygotowania: Wskazówka: |
Znajomość odbiorców
Przepis na sukces w przypadku treści wirusow...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!