Reklama i konkurencyjna cena to coraz częściej za mało, żeby przekonać klientów do zakupu. Mnogość ofert i rozwijający się rynek e-commerce powodują, że firmy muszą postawić na kreatywniejsze rozwiązania niż sam dobry produkt. Współprace z infulencerami oraz kampanie wypadają bardziej wiarygodnie, jeżeli są tożsame z opiniami zadowolonych odbiorców. Dlaczego warto skupić się na treściach generowanych przez końcowych użytkowników?
User Generated Content – czyli użytkownicy jako współtwórcy wizerunku marki
UGC – User Generated Content to treści, które są dobrowolnie generowane przez użytkowników końcowych – niebędących opłaconymi influencerami, dziennikarzami czy pracownikami firmy.
POLECAMY
Jakie warunki powinien spełniać content, żeby został zaklasyfikowany jako UGC? Content powinien być:
|
UGC przybiera formę opinii, ocen, recenzji pisemnych lub wideo, filmików – unboxing, komentarzy, wpisów na blogu, a także oznaczeń i wzmianek w social mediac...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!