Dział: Raport

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Czy najszybszy zawsze wygrywa? Poznaj preferencje konsumentów względem obsługi klienta w mediach społecznościowych

Media społecznościowe dały konsumentom zupełnie nowy sposób interakcji z markami, które kochają, oraz forum, na którym można narzekać, gdy firmy rozczarowują. Jest to też jeden z kluczowych kanałów customer service, o czym przekonują wyniki opublikowanego niedawno badania agencji moderacji ASAP CARE 24.

Czytaj więcej

O tym, jak w kraju nad Wisłą materializuje się fantastyka – „Polskie chatboty 2018”, pierwszy w Polsce raport o kondycji rodzimych botów

Pojęcie „robota”, jako istoty wyręczającej człowieka w ciężkiej i monotonnej pracy, po raz pierwszy zostało użyte przez czeskiego pisarza Karela Čapka w roku 1920, w sztuce Rossumovi Univerzální Roboti. Po upływie niemal stu lat roboty przemysłowe faktycznie pracują w fabrykach, autonomiczne samochody kursują samodzielnie po drogach, a automatyczne odkurzacze sprzątają nasze mieszkania. Fantastyczna i niszowa niegdyś fikcja literacka materializuje się na naszych oczach. Właśnie pod dachem agencji interaktywnej K2 stworzyliśmy pierwszy w Polsce raport o kondycji rodzimych botów, który pokazuje, jak ta materializacja przebiega w naszym kraju.

Czytaj więcej

Raport obsługa klienta w social media - 2017

Marki coraz sprawniej korzystają z możliwości, jakie daje im Facebook. Z jednej strony w ramach działań stricte reklamowych inwestują w zasięgi, z drugiej zaś coraz lepiej moderują swoje kanały, co pomaga im w dbaniu o właściwe relacje z klientem. Do tego potrzebne są jednak narzędzia pomiarowe, które nadążą za potrzebami marketerów i prywatnych użytkowników Facebooka. Nowością na polskim rynku jest możliwość analizy szybkości reakcji moderatorów na komentarze użytkowników zostawiane pod postami marek.

Czytaj więcej