Krok 1. Poprawna instalacja pixela
Pixel, czyli kod śledzący Facebooka, który instalujemy w pięć minut na naszej stronie internetowej, umożliwia nam dwie najważniejsze rzeczy:
– Analitykę skuteczności kampanii – wiemy m.in., które kampanie przełożyły się na sprzedaż.
– Działania remarketingowe – dotrzemy z reklamą do osób, które oglądały konkretne produkt albo np. porzuciły koszyk.
Zbliża się wielkimi krokami 2019 rok, pixel Facebooka ma już bodajże dekadę, a wciąż co drugi e-commerce, który przejmujemy w Social Tigers, często po obsłudze przez kilka agencji, nie ma go nawet poprawnie zainstalowanego.
Jeśli z kolei nie jesteś sklepem internetowym, możesz wgrać kod „contact” pod formularzem kontaktowym na stronie albo „lead” po wypełnieniu formularza leadowego. Później na liście swoich reklam zobaczysz, jak Twoje działania przekładają się na pożądane efekty.
POLECAMY
Krok 2. Opanowanie funkcji „kolumny”
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!