W ciągu ostatnich trzech lat czas spędzany na YouTube wydłużył się pięciokrotnie, podczas gdy oglądalność telewizji stopniowo spada. Polacy w wieku 16–24 lata oglądają już o 20% mniej linearnej TV niż jeszcze kilka lat temu, zaś grupa tzw. light TV viewers (oglądających telewizję mniej niż godzinę dziennie lub wcale) stale się powiększa. Tak wyraźna zmiana w konsumpcji mediów sprawia, że YouTube staje się pierwszym wyborem, jeśli chodzi o oglądanie treści wideo.
Przyciąganie widzów sprzed ekranu telewizora do ekranu telefonu (bo aż 75% wyświetleń pochodzi z urządzeń mobilnych) to zauważalny i silny trend.
Wśród najważniejszych korzyści z posiadania kanału marki są:
POLECAMY
- optymalizacja w czasie – dzięki ciągłości produkcji i publikacji masz możliwość optymalizacji oraz dopasowywania contentu na kanale do aktualnych potrzeb (tematów, promocji produktów, akcji),
- własna społeczność – interaktywność umożliwia zbudowanie zaangażowanej i lojalnej społeczności wokół marki, angażowanie jej w różne akcje lub odkrywanie unikatowych insightów,
- organiczny zasięg i dotarcie do konsumentów, którzy korzys...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!