Czym nie denerwować fanów w czasie pandemii?

Firma w social mediach

Wybuch COVID-19 wpłynął na wszystkie aspekty naszego życia, w tym na marketing. Nawet jeśli Twoja firma nie ma związku z medycyną, najprawdopodobniej włączasz pandemię do obecnej strategii swojego przedsiębiorstwa. Wirus zmienił nie tylko trendy biznesowe, ale także priorytety konsumentów i cały krajobraz marketingowy.

Przeczytałam ostatnio w „Gazecie Wyborczej”, że „firmy technologiczne i startupy tną zatrudnienie. Najbardziej narażeni są ci, których »miło mieć«, ale bez których można się obyć: specjaliści od marketingu, PR-u czy designu”. Otóż nie. To właśnie teraz bez nas – marketingowców – marki nie istnieją! To internet i social media napędzają w ostatnich miesiącach gospodarkę, a pandemia tylko uwydatniła ten trend. Dlatego bardzo ważna stała się forma i sposób rozmawiania z klientami online.
Według raportu opublikowanego przez Facebooka czas spędzony w aplikacji w pierwszym kwartale 2020 roku wzrósł we Włoszech o 70%. Ankieta przeprowadzona w marcu 2020 roku przez użytkowników mediów społecznościowych w USA wykazała, że 43,1% respondentów częściej korzysta z Instagrama, gdy przebywa w domach, natomiast odpowiednio 63,7% i 62,3% stwierdza, że w ostatnich tygodniach zwiększyło się ich użycie YouTube i Facebooka. W sieci ćwiczmy, robimy zakupy i rozmawiamy z przyjaciółmi. To w int...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy