Atomizacja Contentu w social mediach

Content marketing

Działania content marketingowe stanowią ważny element każdej strategii wizerunkowej oraz prowadzonych przez markę kampanii. Ich podstawowe założenia powinny opierać się na wartościowym i angażującym odbiorcę przekazie. Z pomocą przychodzi proces atomizacji contentu, który ułatwia wykorzystanie pierwotnych pomysłów i przekształcenie ich w nowe materiały. W jaki sposób skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji? Jak zmodyfikować przygotowany wcześniej content?

Atomizacja contentu a recykling i duplikacja treści

Atomizacja contentu to pojęcie zdefiniowane po raz pierwszy przez Todda Defrena — CEO w SHIFT Communications. Określa działanie polegające na wykorzystywaniu danego pomysłu na nowo lub rozbiciu wybranego obszernego tematu na mniejsze fragmenty, które mogą przybierać różną formę przekazu, aby następnie dystrybuować je w poszczególnych kanałach komunikacji. Co ważne, każda wydzielona część powinna stanowić niezależną, merytoryczną i spójną całość, a przede wszystkim być dostosowana do wybranego medium oraz grupy docelowej. 

POLECAMY

Content repurposing a atomizacja

Atomizacja treści to proces bardziej złożony, na którym opiera się często cała strategia marketingowa danego brandu. Każdy stworzony podczas tego procesu element istnieje niezależnie od siebie, a z pierwotnym materiałem łączy go wspólny temat, słowo kluczowe, cel publikacji, typ tr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy