Atomizacja contentu a recykling i duplikacja treści
Atomizacja contentu to pojęcie zdefiniowane po raz pierwszy przez Todda Defrena — CEO w SHIFT Communications. Określa działanie polegające na wykorzystywaniu danego pomysłu na nowo lub rozbiciu wybranego obszernego tematu na mniejsze fragmenty, które mogą przybierać różną formę przekazu, aby następnie dystrybuować je w poszczególnych kanałach komunikacji. Co ważne, każda wydzielona część powinna stanowić niezależną, merytoryczną i spójną całość, a przede wszystkim być dostosowana do wybranego medium oraz grupy docelowej.
Content repurposing a atomizacja
Atomizacja treści to proces bardziej złożony, na którym opiera się często cała strategia marketingowa danego brandu. Każdy stworzony podczas tego procesu element istnieje niezależnie od siebie, a z pierwotnym materiałem łączy go wspólny temat, słowo kluczowe, cel publikacji, typ treści, styl...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!