Case study: 80% niższe koszty, więcej klientów światłowodu – sukces kampanijny na Facebooku

Facebook marketing

Czy można osiągnąć lepsze wyniki reklamowe, jednocześnie obniżając koszty? Nasza kampania na Facebooku pokazuje, że tak! Dzięki współpracy 
z Justtag Group udało nam się obniżyć koszt kliknięcia o 80%, a koszt pozyskania leada zmniejszyć o 38%. Jak to zrobiliśmy? Kluczem okazały się precyzyjne dane i strategia oparta na unikalnych segmentach odbiorców. 

Performance marketing to gra, w której liczą się dane – precyzyjne, trafne i aktualne. W tej kampanii postawiliśmy wszystko na jedną kartę, decydując się na współpracę z Justtag Group.
Rezultat? 
Rekordowe wyniki, mniejsze koszty i większe zaangażowanie odbiorców. To nie tylko kolejna kampania – to historia, którą chcemy się z Tobą podzielić, aby zainspirować Cię do działania.

Dlaczego dane zmieniły wszystko?

Zawsze staramy się działać aktywnie w social mediach, ale tym razem potrzebowaliśmy czegoś więcej. Kluczowy cel?

Zwiększyć efektywność reklam – obniżyć koszt pozyskania leadów (CPL) i kliknięcia (CPC), a jednocześnie poprawić w...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy