Dział: Facebook marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Meta ADS w roku 2025 – nowe formaty reklamowe

Myślisz, że w kontekście tworzenia kreacji reklamowych w Mecie nic się nie zmienia? Karuzele, wideo, pojedyncze zdjęcia czy materiały błyskawiczne mają się dobrze i choć pozornie może się wydawać, że wszystko jest „po staremu”, Meta w 2025 r. wkracza w nową erę, oferując narzędzia i formaty reklamowe, które pozwolą Ci skuteczniej prowadzić działania marketingowe.

Czytaj więcej

Case study: 80% niższe koszty, więcej klientów światłowodu – sukces kampanijny na Facebooku

Czy można osiągnąć lepsze wyniki reklamowe, jednocześnie obniżając koszty? Nasza kampania na Facebooku pokazuje, że tak! Dzięki współpracy 
z Justtag Group udało nam się obniżyć koszt kliknięcia o 80%, a koszt pozyskania leada zmniejszyć o 38%. Jak to zrobiliśmy? Kluczem okazały się precyzyjne dane i strategia oparta na unikalnych segmentach odbiorców. 

Czytaj więcej

Podsumowanie 2024 r. w ekosystemie Meta

Początek roku to zawsze ekscytujący okres wchodzenia w nieznane i rozpoczynania nowych projektów i działań. Z niemałą ciekawością przyglądamy się jednak również temu, jak wyglądał świat social mediów w ciągu minionych 12 miesięcy.

Czytaj więcej

Dziewięć klasycznych błędów związanych z reklamą na Facebooku

Prowadzone kampanie na Facebooku nie przynoszą satysfakcjonujących Cię rezultatów? Być może powodem jest jeden lub kilka klasycznych błędów związanych z wykorzystaniem tego systemu reklamowego.

Czytaj więcej

Grupa na Facebooku jako narzędzie budowania marki – case study

Od razu przyznam się, że jestem z tych, którzy nie wierzą w strony firmowe na Facebooku. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że sam Facebook zrobił wiele, żeby mnie do siebie zniechęcić. Wystarczy tu wymienić chociażby spadające na łeb na szyję zasięgi, pogarszającą się jakość udostępnianych treści czy reklamy wyświetlane w ilościach hurtowych. I pewnie odpuściłabym to medium zupełnie, gdybym nie odkryła grup. Okazało się, że mogą one być świetnym narzędziem do promowania marki, mapowania potrzeb klientów, a nawet… sprzedaży.

Czytaj więcej

CO WARTO WIEDZIEĆ, ZANIM WYBIERZESZ CEL REKLAMOWY NA FACEBOOKU?

Zanim przystąpisz do tworzenia jakiejkolwiek kampanii na Facebooku, zastanów się nad celami biznesowymi, jakie chcesz osiągnąć. Zwiększenie rozpoznawalności marki, sprzedaż produktów w sklepie internetowym czy zachęcenie do odwiedzenia fizycznej placówki organizacji będą wymagały wybrania odmiennych celów reklamowych. Jeśli chcesz sprawdzić, jak realizować różne założenia biznesowe i kierować reklamy do odmiennych odbiorców w ramach jednej strony na Facebooku, zapraszam do lektury.

Czytaj więcej

Najpopularniejsze sposoby automatyzacji reklam Facebook Ads

Faceboook i Google nieustannie ulepszają automatyzację swoich systemów reklamowych zarówno na płaszczyźnie uruchamiania kampanii, jak i bieżącej egzekucji jej wyników. Marketerzy przyzwyczajeni do samodzielnego kreowania ustawień oraz późniejszego śledzenia ich realizacji mogą czuć obawę przed tym trendem. Wiele wskazuje jednak na to, że Facebook wie, co robi, i robi to dobrze, usprawniając tym samym pracę social media managerów i zapewniając im większą kontrolę skuteczności prowadzonych działań. Przed tobą zestawienie szczególnie popularnych sposobów na automatyzację reklam lub ich optymalizację.

Czytaj więcej

Facebook dla usług!

Mawia się, że czterdziestka to nowa trzydziestka (tych, którzy wątpią, odsyłam do serialu „Czterdziestolatek” oraz „39 i pół”), ja natomiast coraz częściej myślę, że Facebook to trochę nowy internet. Bo skąd wiemy o najnowszej premierze kinowej, o nowej restauracji czy skąd dowiedzieliśmy się o śmierci znanej piosenkarki i gdzie komentowaliśmy wyniki wyborów? Nie twierdzę, że wszyscy z nas na wszystkie pytania odpowiedzieli zgodnie: z Facebooka! Jestem jednak przekonana, że gros z nas tak.

Czytaj więcej

Co wie o nas FaceBóg

Okazuje się, że całkiem sporo. Wystarczy naprawdę chwila, żeby dowiedzieć się, ile informacji udostępniamy na Facebooku. Nie zaufałbyś przyjacielowi, który zdradza Twoje sekrety innym, prawda? Ale Facebookowi ufasz, ba, ufamy mu wszyscy, mimo że to największy stalker ze wszystkich społecznościowych platform, który nasze dane udostępnia innym. Zastanawiałeś się kiedyś, co tak naprawdę wie o Tobie portal Marka Zuckenberga? Pora to sprawdzić.

Czytaj więcej

Messenger quo vadis – jak przygotować się na nadchodzące zmiany?

W ciągu ostatnich kilku lat Messenger stał się jednym z głównych kanałów komunikacji, szczególnie wśród generacji Z i millenialsów. Korzystamy z niego codziennie, rozmawiając nie tylko ze znajomymi i rodziną, ale również z markami, które dostrzegły potencjał tkwiący w marketingu konwersacyjnym i uruchomiły swoje chatboty.

Czytaj więcej

Pięć pułapek prawnych organizowania konkursów w mediach społecznościowych

Aktywność w mediach społecznościowych to dzisiaj podstawa internetowego marketingu. Typową formą promocji w sieci, na jaką decydują się marketerzy, jest organizowanie konkursów, a social media są na to idealnym miejscem. Jeżeli planujesz taki przeprowadzić, to stoi przed Tobą wiele wyzwań nie tylko marketingowych, ale także tych związanych z aspektami prawnymi. Konkurs musi być zgodny zarówno z regulaminem danego portalu społecznościowego, jak i z obowiązującym prawem – inaczej mogą Cię spotkać przykre konsekwencje. Artykuł opisuje najpoważniejsze zagrożenia prawne związane z tą formą marketingu w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej

Skuteczna sprzedaż w obrębie jednej platformy? Dzięki Facebook Ads to możliwe

Bez względu na branżę, każdy e-commerce szuka do ekspansji nowego ruchu. W dobie Big Data marketing internetowy umożliwia nam znalezienie w sieci osób o podobnych zainteresowaniach i zachowaniach. Jednocześnie marketing społecznościowy łączy się z rozwojem trendu mówiącego o tym, że marka musi wyjść naprzeciw oczekiwaniom współczesnego konsumenta, który, prezentując konkretne wartości i wykazując odmienne zachowania, powinien być traktowany bardzo indywidualnie.

Czytaj więcej