Podsumowanie 2024 r. w ekosystemie Meta

Facebook marketing

Początek roku to zawsze ekscytujący okres wchodzenia w nieznane i rozpoczynania nowych projektów i działań. Z niemałą ciekawością przyglądamy się jednak również temu, jak wyglądał świat social mediów w ciągu minionych 12 miesięcy.

Na podstawie danych przygotowanych przez Sotrendera, sprawdzamy, co działo się na Facebooku i Instagramie oraz w całym ekosystemie Meta – które profile marek najskuteczniej angażowały swoich fanów, były najbardziej aktywne oraz największe. Nie zabraknie również podsumowania kosztów reklamowych w ekosystemie Meta i zestawienia topowych reklamodawców pod względem liczby reklam i zasięgów.

Facebook

Bez roszad wśród największych profili na Facebooku

W 2024 r. TOP10 największych profili na Facebooku wyglądało identycznie jak rok temu. Co ciekawe jednak, większość z nich odnotowała spadki w liczbie fanów i wciąż jedynie dwa profile – Play i Allegro – zakończyły rok z ponaddwumilionową społecznością. Trzeciemu profilowi na podium – Pyszności – kolejny rok z rzędu nie udało się przekroczyć tej granicy. 
Zestawienie TOP10 zamknął profil TVN24 z liczbą ponad 1,6 mln fanów na swoim koncie.

SokzBuraka najbardziej angażującym profilem roku...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy