Współczesne chatboty nie tylko umożliwiają automatyzację obsługi klienta, ale pozwalają także na rozwinięcie nowego, strategicznego pola działań marketingowych – zaangażowanie klienta dzięki spersonalizowanej komunikacji i aktywacjom, takim jak quizy, konkursy, wyzwania i wiele innych.
POLECAMY
W Polsce również wiele biznesów zdecydowało się na obecność na Messengerze i budowanie w ten sposób relacji z (potencjalnymi) klientami. Trudno się temu dziwić, ponieważ wyniki są spektakularne. Średni open rate na poziomie 90% i CTR osiągający nawet 80% robią wrażenie. Niewątpliwie wpływ na zadomowienie się chatbotów w polskim biznesie mają platformy – takie jak Manychat, Chatfuel czy polski Chatbotize – które pozwalają uruchomić takie rozwiązanie znacznie taniej i szybciej. Marki z sukcesem pozyskują użytkowników do Messengera, angażują, a finalnie sprzedają swoje produkty i usługi. Niebawem czeka nas kilka zmian w platformie: powstaną nowe możliwości, ale też kilka funkcji zostanie wycofanych. Część z nich wejdzie w życie już 29 października tego roku, a pozostałe 15 stycznia 2020 roku. Z artykułu dowiesz się, jakie zmiany szykuje amerykański gigant i jak się na nie przygotować.
Zmiany od 29 października 2019 r.:
- Porzucenie Messenger Codes
Messenger Codes w...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!