Dlaczego? Ponieważ to emocje sprawiają, że czujemy, że ktoś do nas przemawia. Że jesteśmy zrozumiani. Że wreszcie ktoś nazwał to, co czujemy.
I tu zaczyna się magia. Bo jeśli klient czuje, że mówisz do niego – kupi. I nie dlatego, że masz najlepszy produkt na rynku, ale dlatego, że poczuł się ważny. Zobaczony. Nazwany.
Emocje a decyzje zakupowe: co mówi nauka? Badania z zakresu neuromarketingu pokazują, że emocje mają bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe. Antonio Damasio, neurobiolog, udowodnił, że osoby, które w wyniku uszkodzeń mózgu nie odczuwały emocji, miały poważne problemy z podejmowaniem decyzji – nawet najbardziej logicznych. To dlatego, że emocje są...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!