Wykorzystanie wizerunku influencera znacząco wspiera skuteczność kampanii i świadome tego marki coraz chętniej korzystają z tej formy promocji. Z drugiej strony rosnący „popyt” na influencerów doprowadza do sytuacji, w której wielu z nich kupuje followersów na aukcjach bądź korzysta z botów. Jak się przed tym ustrzec?
Instagram – medium, bez którego młodzi nie wyobrażają sobie życia
Instagram to jedno z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla młodych jest to kanał informacyjny, poprzez który nie tylko można sprawdzić, co dzieje się u znajomych i utrzymywać z nimi kontakt, ale także oglądać codzienne życie swoich idoli. Przeglądając insta, poznasz aktualne trendy, uzyskasz najświeższe informacje, a także… zdobędziesz popularność.
POLECAMY
Nie masz Instagrama? Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak wiele Cię omija
Według badań Gemius/PBI z Instagrama korzysta w Polsce ponad 11 mln użytkowników, a na całym świecie jest ich aż ponad miliard! Tym samym czyni to z Instagrama trzeci pod względem wielkości portal społecznościowy, zaraz po Facebooku i YouTubie (źródło: Raport „Digital 2019”). Polacy spędzają średnio 1 godz. 45 min dziennie na przeglądaniu social mediów, a na jednego użytkownika przypada średnio 7,3 konta. To pokazuje, jak bardzo jesteśmy zaangażowani na portalach społecznościowych. Każdy moment z życia, którym warto się pochwalić, utrwalamy na Instagramie. A chwalić chcemy się dosłownie wszystkim – zagranicznymi wakacjami, nowymi jeansami, figurą, chłopakiem, czy nawet #insta śniadaniem.
Skąd wzięła się moda na „bycie influencerem”? Ile można zarobić na Insta?
Odpowiedź jest bardzo prosta. Kiedy masz na koncie kilka tysięcy obser...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!